پرسپولیس و حال و هوای قهرمانی این شبهایش

امشب و فرداشب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پرسپولیس در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر می‌رود.

اخبار ورزشی - نفت مسجدسلیمان که در تهران پرسپولیس را برده، متخصص کسب نتیجه صفر- صفر است و جالب اینکه با همین نتیجه هم قرمز‌ها قهرمان لیگ نوزدهم می‌شوند. بازی با نفت مسجدسلیمان برای پرسپولیس «بازی قهرمانی» است البته اگر امشب فولاد به ذوب‌آهن امتیاز بدهد، کار تمام است و بازی فرداشب پرسپولیس تشریفاتی می‌شود، اما به هر حال پرسپولیس امشب و فرداشب حال و هوای قهرمانی دارد و در اندیشه برگزاری جشن (ولو در حد یک دور افتخار در ورزشگاه مسجدسلیمان) است.

در آن‌سو استقلال در حالی به مصاف نساجی می‌رود که قید قهرمانی در لیگ برتر را زده و فقط دنبال نایب‌قهرمانی و کسب سهمیه و البته قهرمانی جام حذفی است. استقلال خوب می‌داند برای کسب نایب‌قهرمانی و سهمیه باید قدر این بازی‌های خانگی را بداند، چون اگر امتیاز بدهد، مسلماً شانس نایب‌قهرمانی سپاهان و تراکتور و فولاد و... بیشتر می‌شود. البته این سه تیم هم این هفته بازی‌های ساده‌ای ندارند. فولاد به مصاف ذوب‌آهن می‌رود، تراکتور با شهرخودرو (که خودش مدعی کسب سهمیه است) پیکار می‌کند و سپاهان با صنعت نفت آبادان که بازی رفت را ۴ بر ۲ باخته بود، بازی می‌کند.