مرفاوی خیال خیلی ها را رحت کرد/ما به استقلال راه نمی‌دهیم

مصاحبه محمود فکری سرمربی نساجی مازندران درباره دیدار با استقلال و اشاره به این نکته که هر نتیجه‌ای بگیریم باعث خوشحالی‌اش می شود با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد. حالا وقتش بود تا صمد مرفاوی به عنوان یک چهره باتجربه‌تر و در جایگاه مدیرفنی نساجی به سوالاتی در همین زمینه پاسخ بدهد.

اخبار ورزشی - مرفاوی می‌گوید: «ما ناجوانمرد نیستیم و به استقلال راه نمی‌دهیم. این‌طور نیست که چون ما یک روز پیراهن استقلال را برتن داشتیم، پس خدای نکرده می‌خواهیم رفتار ناجوانمردانه داشته باشیم و به استقلال راه بدهیم.»

صمد خیال خیلی‌ها را که بابت مصاحبه فکری برداشت‌هایی کرده بودند راحت کرد. او حالا ادامه می‌دهد: «به‌عنوان یک استقلالی که هم برای این باشگاه بازی کرده و هم مربیگری، می‌توانم برای استقلال فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت کنم، اما نمی‌توانم پاسخی به این سوال بدهم که انتخاب مجیدی درست بوده یا خیر، چون اخلاقا پرداختن به این موضوع را درست نمی‌دانم.»

انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال هم از آن دسته انتخاب‌هایی است که همچنان برای بعضی‌ها محل سوال است. مرفاوی تلاش کرد تا سیاستمدارانه در این باره پاسخ بدهد. او می‌گوید: «استقلال قهرمان نمی‌شود، چون چندین سال است ثبات ندارد‌. در همه این سال‌ها بهترین مهره‌ها را داشته اما بازیکنان بزرگش را به‌راحتی از دست داده، آن‌هم به‌خاطر عدم مدیریت صحیح و البته یک‌سری ندانم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها.»