استقلال یک - نساجی یک/ شانس تیم مجیدی برای نایب قهرمانی هم کم شد

تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

اخبار ورزشی- ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ و مهدی قایدی

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی - مجتبی بیژن - علی اصغر عاشوری - محمد مهدی نظری - علی شجاعی - حامد شیری - سید محمد میری - حسین ماهینی - حسین زامهران - محمد عرفان معصومی

دقایق حساس بازی:

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با همراهی مهندس عبدیان عضو هیئت مدیره، مهدی نوروزی معاون اقتصادی و کاظم قیم مدیر بین الملل باشگاه استقلال، مصاف با نساجی را از نزدیک تماشا می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

گل دیدنی نساجی به استقلال + فیلم

گل اول استقلال به نساجی با پنالتی شیخ دیاباته+ فیلم


بازی راس ساعت ۲۱ با سوت داور آغاز شد.

دقیقه ۲: شوت علی شجاعی با اختلاف بسیار زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۳: وریا غفوری  یک بازیکن را از پیش رو برداشت، ولی ارسال او کیفیت لازم را نداشت.

دقیقه ۶: بازهم حمله بازیکنان نساجی با شوت بی دقت علی شجاعی همراه شد و راه به جایی نبرد.

دقیقه ۹: پاس تماشایی علی کریمی پشت مدافعان نساجی به میلیچ رسید. میلیچ سر توپ زد و مدافع پیش روی خود را برداشت، اما در مصاف تک به تک برابر حقیقی موفق نبود.

 دقیقه ۱۴: فرصت خوب گلزنی برای استقلال روی یک کار تمرین شده به وجود آمد ولی پاس قایدی به دیاباته نرسید تا این فرصت از دست برود.

دقیقه ۱۸: ارسال بازیکنان نساجی که بازیکنان این تیم قصد داشتند در محوطه جریمه پاسکاری انجام دهند، ولی حسینی بیرون آمده و توپ را جمع کرد.

دقیقه ۲۱: حرکت سریع بازیکنان استقلال که درنهایت ضربه مهدی قایدی با عکس العمل خوب حقیقی همراه شد و توپ دور شد.

دقیقه ۲۳: ریگی با خطا مواجه شد. درحالیکه آبی پوشان فرصت مناسبی برای ارسال توپ داشتند، زمینی کار کردند که راه به جایی نبرد.

دقیقه ۲۶: ضربه راه دور عاشوری با بلوکه مدافعان استقلال همراه شد.

دقیقه ۲۸: درحالیکه بازیکنان استقلال درحال پی ریزی یک حمله بودند، پاس کم جان قایدی به دیاباته باعث شد موقعیت از دست برود.

دقیقه ۳۱: شوت فرشید اسماعیلی در آغوش حقیقی قرار گرفت.

دقیقه ۴۰: شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه ۴۲: شوت از راه دور محمد میری بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۴۷: چرخش قائدی در محوطه جریمه و دریبل زیبای او که با شوت مهاجم استقلال همراه بود، ولی زاویه نداشت وحقیقی توپ را دفع کرد و در ادامه مدافع نساجی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۰: فرشید اسماعیلی از فاصله‌ای دور اقدام به شوت زنی کرد که با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: پاس در عمق عالی میری و فرار نظری که در ادامه او با یک سر توپ مدافع استقلال را از پیش رو برداشت، ولی ضربه چیپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: دیاباته خود را از بازیکن نساجی جدا کرده و روی ارسال از کرنری که انجام شد، ضربه سر زد. در ادامه بازیکن نساجی نقش بر زمین شد و این موضوع سبب جدل لفظی بین دیاباته و بازیکنان نساجی شد.

ارسال یک ضربه ایستگاهی برای استقلال می‌توانست گلی به همراه داشته باشد، ولی حقیقی توپ را دفع کرد.

ارسال یک ضربه ایستگاهی برای استقلال می‌توانست گلی به همراه داشته باشد، ولی حقیقی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۹: رحمان جعفری به جای نظری وارد بازی شد.

دقیقه ۶۰: مدافعان و دروازه بان استقلال سریالی از اشتباهات را انجام دادند که البته چشمی در دهانه دروازه حضور داشت و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۱: روی کرنر ارسالی، بازیکنان نساجی در دهانه دروازه گل دوم را به ثمر رساندند که البته کمک داور پرچم زد و گل پذیرفته نشد.

دقیقه ۶۴: علی شجاعی احساس ناراحتی می‌کرد که داور برای دقایقی بازی را متوقف کرد.

دقیقه ۶۷: موقعیت عالی برای بازیکنان نساجی در شلوغی محوطه جریمه که درنهایت توپ به دست چشمی خورد و داور بازی را متوقف کرد.

دقیقه ۷۳: حسین زامهران از پشت محوطه توپ را به روی پای چپ خود آورده و ضربه‌ای را زد که با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: ارسلان مطهری به جای ریگی وارد بازی شد.

دقیقه ۸۰: ضد حمله سریع بازیکنان نساجی که پاس در عمق آن‌ها جالب نبود و کمک داور اعلام آفساید کرد. این تصمیم، اعتراض شدید عاشوری را در پی داشت.

در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.