سبقت ایموبیله از رونالدو و نزدیک شدن به کفش طلا

رقابت چیرو ایموبیله و کریستیانو رونالدو برای آقای گلی در سری آ ایتالیا همچنان ادامه دارد. در شروع هفته مهاجم یوونتوس با دبل مقابل لاتزیو توانست برای دقایقی از ایموبیله پیشی بگیرد و ۳۰ گله شود. مهاجم ایتالیایی هم یک گل در این دیدار به ثمر رساند تا همه چیز دوباره برابر شود.

اخبار ورزشی - رونالدو دیشب در حالی در دیدار یوونتوس و اودینزه به میدان رفت که می دانست با گلزنی اش علاوه بر فاصله گرفتن از ایموبیله می تواند به قهرمانی تیمش در سری آ کمک کند. با این حال ستاره پرتغالی در این امر ناکام ماند و نه تنها گلزنی نکرد بلکه تیمش با شکست ۲ بر یک نتوانست قهرمانی اش را تثبیت کند و اکنون باید منتظر هفته های آینده باشد. 

تنها چند ساعت بعد ایموبیله یک گل مهم را برای لاتزیو در دیدار برابر کالیاری به ثمر رساند. مهاجم ایتالیایی گل پیروزی تیمش را در دقیقه ۶۰ وارد دروازه مهمان کرد تا حضور لاتزیو در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شود. 

ایموبیله اکنون نه تنها در صدر برترین گلزنان سری آ قرار دارد بلکه فاصله اش با روبرت لواندوفسکی، شانس نخست کفش طلا به سه گل رسید. مهاجم لاتزیو سه بازی دیگر پیش رو دارد و به راحتی می تواند از مهاجم بایرن مونیخ پیشی بگیرد و برای نخستین بار این جایزه ارزشمند را به دست آورد.