فکری: نگران فاصله کم بازی‌ها و خستگی‌ بازیکنان هستم

محمود فکری سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران و فولاد خوزستان درباره بازی فردا تیمش اظهار کرد: تشکر می‌کنم از بازیکنان تیم نساجی که با تمام وجود بازی می‌کنند، بازی‌ها این روزها سنگین و با فاصله کم است، با توجه به اینکه بازیکنان زیادی به دلیل مصدومیت نداریم اما تشکر ویژه دارم از همه  بازیکنان و انشاءالله بتوانیم با کمک هم تلاش کنیم تا در چند بازی پیش رو  امتیازات لازم را بگیریم و جایگاه تیم را محکم‌تر کنیم.

اخبار ورزشی- وی در ادامه ضمن تشکر از اصحاب رسانه به دلیل تبریک تولدش و نظرش درباره 5 بازی قبل که با دو برد و سه تساوی همراه بود، آیا این تساوی به دلیل افت بازیکنان بود، افزود: ضمن تشکر از همه دوستان تولد اصلی من ۲۵ دی ماه است اما در شناسنامه ۴ مردادماه است، که از دوستان بابت تبریک قدردانی می‌کنم اما درباره چند بازی اخیر نساجی که شاید قبل از اینکه من به عنوان سرمربی در این تیم باشم یکی از شانس‌های سقوط بود اما خوشبختانه با تلاش دوستان جایگاه خوبی را الان داریم و باید بدانیم وقتی از استقلال و نفت آبادان تساوی می‌گیریم؛ یعنی تیم خوب عمل کرده است.

سرمربی نساجی ادامه داد: اما باید قبول کنیم که توقع‌ها رفته بالا و همین که بازیکنان خوب بازی می‌کنند از سه تساوی اخیر دو بازی بیرون از خانه و یک بازی خارج از خانه بوده، یعنی افتی نبوده، باز با استقلال تهران و نفت آبادان تساوی گرفتیم و این تیم‌ها تیم‌های بزرگی بودند و از بازیکنان تشکر می‌کنم و امیدواریم در ۵ بازی باقیمانده بازنده نباشیم و بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم.

فکری درباره اینکه فردا با تیمی بازی می‌کنید که کاملا با تاکتیک بسته بازی می‌کند، نیز گفت: از شانس خوب یا بد من از وقتی به نساجی آمدم ۱۰ تا بازی داشتیم که این بازی‌ها در برابر تیم‌های مدعی قهرمانی و مدعی کسب سهمیه بودند به عنوان نمونه بازی ماشین‌سازی و ذوب آهن در واقع بازی با تیم‌های بود که خطر سقوط را احساس می‌کرد که این مسئله بازی را  سخت می‌کند و در این بازی نیز فولاد یکی از تیم‌های خوب و مدعی گرفتن سهمیه است، به همین دلیل کار ما را سخت می‌کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در فردا بازی بازنده نباشیم و سه امتیاز بازی را بگیریم و جایگاه خودمان را سر و سامان بدهیم، نگران درباره سنگینی بازی‌ها و فاصله کم دیدارها داریم، به این دلیل که تعدادی از ‌بازیکنان‌ ما آسیب دیدند فاصله بازی‌ها کم است و خستگی بازی‌ها را داریم.

سرمربی نساجی مازندران در پایان در پاسخ به سوالی درباره اینکه بعد از حضور شما ۴ بازیکن امیدها به تیم اضافه شدند اما در بازی شاهد استفاده از بازیکن جوانان نبودیم، گفت: ۴ بازیکن از سه‌شنبه هفته گذشته اضافه شدند و خیلی از کارهای تاکتیکی و فنی زمان می‌خواهد تا متوجه کار بشوند و در بازی‌های حساس اگر از آنها کنیم شاید آنها را از دست بدهیم، اما معین قربانی و امیرخانی در ترکیب ۲۰ تای تیم در بازی قبلی تیم بودند و بازیکنانی مثل ناصر رضایی، خطیر و شیرخانی در بازی‌های قبلی از آنها استفاده کردیم و امیدواریم در بازی‌های آینده از آنها استفاده کنیم.

وی درباره بازی فردا با توجه به مصدومیت دو بازیکن این تیم اظهار کرد: علی شجاعی به بازی فردا نمی‌رسد ولی میری باید ببینم شرایطش چگونه می‌شود. با توجه به اینکه تیم شکل و شخصیت خوبی گرفته از سایر بازیکنان استفاده می‌کنیم به جای مصدومان.

از سری رقابت‌های عقب‌افتاده هفته بیست‌وسوم لیگ برتر دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان روز دوشنبه ۶ مردادماه از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم خواهند رفت.