برترین بازیکنان فوتبال اروپا + عکس

به نقل از سایت هواسکورد، این فصل از رقابت‌های فوتبال در اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا حدودی با افت کیفی مسابقات همراه شده بود. مراسم انتخاب برترین بازیکن سال دنیای فوتبال هم به دلیل شیوع این ویروس لغو شد.

اخبار ورزشیستارگان این رشته ورزشی تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند در مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشند و شانس خود را برای انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن سال افزایش دهند. سایت هواسکورد به تازگی نمرات عملکرد شاخص‌ترین بازیکنان این فصل اروپا را منتشر کرده است. طبق این آمار لیونل مسی عملکرد درخشانی در این فصل داشته است و لغو مراسم انتخاب بهترین بازیکنان سال باعث شده این بازیکن هفتمین توپ طلای خود را از دست بدهد.

مسی ستاره درخشان این فصل اروپا

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا توانسته است با کسب نمره ۸.۷۱ اولین بازیکن برتر این فصل از رقابت‌های اروپایی باشد. او در این فصل از رقابت‌های اروپایی در ۴۲ بازی برای آبی اناری پوشان به میدان رفت که حاصل آن ثبت ۳۰ گل و ۲۶ پاس منجر به گل بوده است.

برترین بازیکنان فوتبال اروپا + عکس

رده دوم این جدول به کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن تعلق دارد. او توانسته با عملکرد درخشان خود در این فصل نمره ۸.۱۴ را کسب کند. این بازیکن ۲۱ ساله در این فصل از مسابقات در ۳۳ بازی به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۳۰ گل و ۱۷ پاس منجر به گل بوده است.

اگر رقابت‌های فوتبال فرانسه به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف نمی‌شد شاید امباپه بهترین عملکرد را در میان تمامی بازیکنان داشت. او در هر ۸۳ دقیقه یک گل به ثمر رسانده است که آمار فوق العاده‌ای است.

رابرت لواندوفسکی بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ با نمره ۸.۱۳ در رده سوم برترین بازیکنان اروپایی قرار گرفته است. او در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا (لیگ برتر فوتبال آلمان) توانست با ۳۴ گل، بار دیگر عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در رده چهارم این جدول قرار گرفته است. او در این فصل در ۴۲ بازی برای بیانکونری‌ها (لقب تیم یوونتوس) به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۳۴ گل و ۷ پاس منجر به گل بوده است.

مدتی پیش رونالدو توانست با گلزنی در مقابل تیم لاتزیو به اولین بازیکنی تبدیل شود که در ۳ لیگ معتبر اروپایی بیش از ۵۰ گل به ثمر رسانده است. او در لیگ جزیره (لیگ برتر فوتبال انگلیس) ۸۴ گل، در لالیگا (لیگ برتر فوتبال اسپانیا) ۳۱۱ گل و در سری آ (لیگ برتر فوتبال ایتالیا) هم توانست ۵۱ گل به ثمر برساند.

برترین بازیکنان فوتبال اروپا + عکس

مغز متفکر منچسترسیتی

رده پنجم این جدول به کوین دی بروینه بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی اختصاص دارد. او در این تیم نقش کلیدی دارد و بیشتر برنامه‌های پپ گواردیولا (سرمربی تیم منچسترسیتی) با محوریت این بازیکن برنامه ریزی می‌شود. او در این فصل توانسته رکورد ۲۲ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند.

آنخل دیماریا بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال پاری سن ژرمن با کسب نمره ۷.۷۵ در رده ششم جدول برترین بازیکنان این فصل فوتبال اروپا قرار گرفته است. او در نقش یک بازیکن سازنده گل در تیمش بسیار موفق بوده است. دیماریا در این فصل آمار ۲۱ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کرده است.

 

دیمیتری پایت بازیکن تیم فوتبال المپیک مارسی با نمره ۷.۷۳ در رده هفتم این جدول قرار گرفته است. این هافبک فرانسوی در این فصل از رقابت‌های فوتبال اروپا در ۲۷ بازی برای تیمش به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۱۲ گل و ۶ پاس منجر به گل بوده است.

رده هشتم این جدول به جوزپ ایلیچیچ بازیکن تیم فوتبال آتالانتا اختصاص دارد. این بازیکن ۳۲ ساله برگ برنده آتالانتایی‌ها در این فصل از رقابت‌ها بوده است. او در ۳۴ بازی برای تیمش به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۲۱ گل و ۹ پاس منجر به گل بوده است.

پدیده‌های این فصل بوندسلیگا

جیدون سانچو بازیکن تیم فوتبال دورتموند و تیمو ورنر بازیکن تیم فوتبال لایپزیگ بازیکنانی هستند که با درخشش خود توانستند در میان ۱۰ بازیکن برتر این فصل اروپا قرار بگیرند.

جیدون سانچو پدیده تیم فوتبال دورتموند در رده نهم این جدول قرار دارد. این بازیکن توانسته با عملکرد خود نمره ۷.۶۴ را کسب کند. او در این فصل عملکرد درخشانی داشت و توانست ۴۴ بازی آمار ۲۰ گل و ۲۰ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند.

برترین بازیکنان فوتبال اروپا + عکس

درخشش سانچو باعث شد تا تیم‌های مطرح فوتبال اروپا خواستار جذب این بازیکن شوند. تیم فوتبال منچستریونایتد مشتری اصلی این بازیکن است.

تیمو ورنر ستاره جوان تیم فوتبال لایپزیگ با کسب نمره ۷.۶ در رده دهم این جدول قرار گرفته است. او پس از درخشش در این تیم آلمانی با قراردادی به ارزش ۴۷.۵ میلیون پوند راهی تیم چلسی شد تا در فصل آینده در لیگ جزیره به میدان رود.

ورنر در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا با ثبت ۲۸ گل، پس از لواندوفسکی در رده دوم برترین گلزنان فوتبال آلمان قرار گرفت.