دلیل عصبانیت استقلالی ها فاش شد

محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این روز‌های آبی‌پوشان اظهار داشت: استقلال در دیدار‌های اخیر نتایج خوبی را به دست نیاورده و خواسته‌های هواداران را عملی نکرده است. انتظارات هواداران از کادرفنی و فرهاد مجیدی خیلی بیشتر است و احساس می‌کنم طی ماه‌های اخیر هواداران استقلال به اندازه کافی از فرهاد مجیدی حمایت کرده‌اند. البته اکنون هم ما پیشکسوتان از او حمایت می‌کنیم، چرا که استقلال و نام تیم مان را دوست داریم، اما با توجه به نوع بازی که استقلال انجام می‌دهد هواداران و پیشکسوتان راضی نیستند.

استقلال شاداب بازی نمی‌کند و بازیکنان در زمین عصبانی هستند

اخبار ورزشی- نوریادامه داد: دیداری که استقلال مقابل نساجی ارائه کرد، به دور از انتظار هواداران بود و تیم با برنامه بازی نمی‌کرد. در این بازی مهاجمان استقلال به خوبی تغذیه نمی‌شدند. اعتقاد دارم علی کریمی بهترین هافبک فوتبال ایران است، اما با توجه به شرایط و تاکتیک استقلال او هم ضربه خورده است. این روز‌ها استقلال شاداب بازی نمی‌کند و از نظر روحی و روانی بازیکنان در زمین عصبانی هستند. مهدی قایدی از شرایط آرمانی خود به دور است و استقلال سرحال نیست. در مقاطعی از فصل استقلال خوب بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت، اما هواداران از عملکرد تیم شان راضی بودند. نباید فراموش کنیم که بازیکنان فعلی استقلال از بهترین مهره‌های لیگ هستند.

 

کسب سهمیه تا حدودی به خطر افتاده است

پیشکسوت استقلال افزود: در بین نفرات استقلال هم بازیکن جوان و هم بازیکن باتجربه وجود دارد و همین تیم دست استراماچونی بود. امیدوارم در هفته‌های باقی‌مانده که استقلال بازی دارد، بیشتر تمرین داشته باشند تا تیم نتیجه بگیرد. شرایط کسب سهمیه تا حدودی به خطر افتاده است. امیدواریم تیم نتایج خوبی در دیدار‌های باقیمانده کسب کند و حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

نوری: سهمیه آسیایی استقلال به خطر افتاده است/ موافق تغییر کادرفنی نیستم

استفاده از سیستم ۴ دفاعه جواب نداد

او در مورد تغییر سیستم استقلال در دیدار‌های گذشته و استفاده از ۴ مدافع در ترکیب گفت: در دیدار گذشته فرشید باقری در کنار روزبه چشمی در قلب خط دفاعی بازی کرد. چشمی در دیدار‌های گذشته استقلال عالی کار کرده است و بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته است. ذاتاً روزبه چشمی بازیکن کندی است و فرشید باقری هم یک بازیکن کند محسوب می‌شود. به همین دلیل خط حمله نساجی چندین بار خط دفاعی استقلال را آزار داد. برای استفاده از ۴ مدافع استقلال باید به خوبی تمرین کرده باشد و نیاز است برای هماهنگی این بازیکنان ماه‌ها کار کرده شود. به هر حال نظر شخصی من است و می‌گویم که استفاده از سیستم ۴ دفاعه جواب نداد. نساجی هم فشار زیادی در این بازی روی خط دفاعی استقلال آورد. اگر در دیدار‌های آینده استقلال بخواهد باز هم از ۴ مدافع استفاده کند و تیم حریف مهاجمان سرعتی داشته باشد، کار برای استقلال خیلی سخت می‌شود.

نوری افزود: البته باید بگویم که عملکرد خط دفاعی استقلال در دیدار‌های گذشته نسبت به پیش از تعطیلات خیلی بهتر شده است. استقلال در کار هجومی خیلی خوب است و مهره‌های زیادی در فاز هجومی به خط حمله استقلال اضافه می‌شوند.

موافق تغییر کادرفنی نیستم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تغییر احتمالی کادر فنی این تیم پیش از اتمام رقابت‌های این فصل گفت: من و امثال من انتقاد می‌کنیم چرا که عاشق استقلال هستیم و اعتقاد دارم که انتقاد‌های ما سازنده است تا یک شوک به تیم وارد شود. با قاطعیت می‌گویم که موافق تغییر کادرفنی نیستم. من با فرهاد مجیدی همبازی بوده ام و او را دوست دارم و هنوز هم می‌گویم که پذیرش سرمربیگری استقلال توسط او ریسک بزرگی بود. اکنون وقت حمایت کردن از فرهاد مجیدی است. اگر از او انتقاد می‌کنیم معنی حرف مان درخواست برکناری او نیست و فقط می‌خواهیم نقطه نظراتمان را انتقال بدهیم.

نوری: سهمیه آسیایی استقلال به خطر افتاده است/ موافق تغییر کادرفنی نیستم

شاهد زحمات سعادتمند بوده ام

او  گفت: فرهاد مجیدی می‌تواند از پیشکسوتان استقلال کمک بگیرد. از کادر فنی حمایت می‌کنیم و تغییر کادر فنی در این وضعیت را درست نمی‌دانم. ۴ بازی دیگر باقی مانده و هیچکس قبول نمی‌کند در این مقطع فصل، سرمربی استقلال شود. احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال هم در حال حاضر به خوبی کار می‌کند و من در جلساتی که با او برگزار کردیم شاهد زحماتش بوده ام. از فرهاد مجیدی حمایت می‌کنیم، اما در کنار این حمایت‌ها انتقاد‌های خود را هم بیان می‌کنیم تا نقاط ضعف استقلال برطرف شود.