احتمال پرسپولیسی شدن احسان حاج صفی؟

پرسپولیس در فصل جاری از ۴ مدافع چپ در ترکیب خود استفاده کرد. یکی از متغییرترین (!) پست‌ها در ترکیب پرسپولیس که فصل را با محمد نادری در این پست آغاز کردند. در ادامه افت و خیز این بازیکن جوان و رهایی محمد انصاری از بند مصدومیت، این یکی فیکس شد. با این حال با مصدومیت محمد انصاری و پارگی رباط صلیبی بار دیگر محمد نادری بازیکن اصلی پرسپولیس در این پست شد. نادری نیز در بازی با پیکان به رغم درخشش و دادن پاس گل به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی خارج شد تا محسن ربیع‌خواه سومین مدافع چپ فصل پرسپولیس باشد.

اخبار ورزشی- از بد حادثه نحسی سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس گریبان محسن ربیع‌خواه را هم گرفت. این هافبک بی‌حاشیه در دیدار با شاهین بوشهر حدود ۳۰ دقیقه با پای مصدوم و استخوان مو برداشته بازی کرد و پس از مصاف با شاهین مجبور شد پاشنه پای خودش را گچ بگیرد. بعد از خانه‌نشینی محسن ربیع‌خواه این بار شجاع خلیل زاده در دفاع چپ به میدان رفت تا سرخ‌ها چهارمین مدافع چپ فصل را هم تجربه کرده باشند که البته او هم محروم شد! و در مسجدسلیمان وحید امیری به دفاع چپ رفت. حالا یحیی باید دنبال مدافع چپ‌پا برای سال بعد باشد. بازیکنی که براساس تاکتیک سرمربی پرسپولیس بتواند بالا بازی کرده و مثل یک هافبک یا حتی وینگر در فاز تهاجمی باشد. یحیی گل‌محمدی مطمئن نیست باشگاه بلژیکی کورتریک رضایت محمد نادری را بدهد و محمد انصاری نیز حداقل تا پایان نیم‌فصل اول لیگ بیستم مهیای بازی نخواهد شد.

در همین ارتباط شنیدیم احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی کشورمان و ستاره تراکتور تبریز به گل‌محمدی پیشنهاد شده است. او قادر است در چند پست از جمله دفاع چپ، هافبک و وینگر چپ و حتی هافبک دفاعی بازی کند، اما این وسط مشکلاتی وجود دارد. اول اینکه احسان حاج‌صفی ظاهراً با تراکتور قرارداد دلاری بسته که پرداخت آن از عهده پرسپولیس شاید خارج باشد. دوم آنکه گفته می‌شود کاپیتان تیم ملی هنوز یک فصل دیگر با تراکتور تبریز قرارداد دارد. با این وجود مربیان پرسپولیس بدشان نمی‌آید چنین ستاره‌ای را در اختیار داشته باشند هرچند برای خرید حاج‌صفی ستاره و گرانقیمت کار بس دشواری پیش‌رو خواهند داشت. شاید هم یک مأموریت غیرممکن!