خبر بد برای استقلالی ها

بازیکنان استقلال در فضای مجازی همچنان پشت‌سر فرهاد مجیدی هستند و از او حمایت می‌کنند. رابطه فرهاد با اکثر مهره‌های اصلی استقلال خوب است، ولی خب این وسط ۲ مسئله مهم وجود دارد؛

اخبار ورزشی- یکی اینکه چند بازیکن استقلال نظیر وریا، قایدی و حسینی آشکارا دچار افت شده‌اند و دیگر اینکه بازیکنان استقلال د ر گفت‌وگو‌های خصوصی که با هم دارند، می‌گویند مجیدی به احتمال فراوان فصل آینده روی نیمکت استقلال نیست و این فصل آخر سرمربیگری او در تیم ما محسوب می‌شود! به هر حال خبر‌هایی که در فضای رسانه‌ای و مجازی مطرح می‌شود، به گوش بازیکنان هم می‌رسد، ولی خب هواداران استقلا‌ل انتظار دارند بازیکنان تیم محبوب‌شان نه به خاطر مجیدی بلکه به خاطر استقلال هم که شده، بهترین بازی خود را مقابل سپاهان انجام بدهند و به قول معروف سنگ تمام بگذارند. بعد از قهرمانی پرسپولیس، هواداران استقلا‌ل فقط از تیم‌شان قهرمانی جام حذفی و البته نایب‌قهرمانی لیگ را می‌خواهند و به کمتر از آن راضی نیستند. همین مسئله فشار را روی بازیکنان استقلال بیشتر می‌کند.

آبی‌پوشان مقابل پارس جنوبی طبق روال ۸۰، ۹۰ درصد از بازی‌های این فصل در فاز هجومی خوب بودند، ولی در کار‌های دفاعی ضعیف نشان دادند و حالا این نگرانی وجود دارد که با این سنگربان و خط دفاعی مقابل سپاهانی که اساس کارش روی ارسال از جناحین است، به مشکل بخورند. از طرفی در دوران کرونایی مجیدی امثال صنعت نفت و پارس جنوبی را در بازی‌های بیرون خانه برده، اما در تهران نتیجه نگرفته است. با تمام این اوصاف استقلا‌ل و مجیدی محکوم به پیروزی مقابل سپاهان هستند و حداقل اینکه نباید بازی شنبه شب را ببازند.