چراغ سبز ستاره ملی پوش: سکونشینی پرسپولیس هم افتخار بزرگی است

خیلی‌ها به او لقب سردار آزمون بعدی فوتبال ایران را دادند. صحبت از  آریا برزگر  مهاجم تیم جوانان و باشگاه پرسپولیس است. آریا که تنها بازیکن پرسپولیس بود که تست کرونا ی آریا برزگر مثبت شد این روز‌ها با پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه تمریناتش را آغاز کرده و در حال حاضر در اردوی تیم جوانان حضور دارد. فرصتی دست داد که دقایقی با آریا برزگر  گپ بزنیم که در ادامه می‌خوانید. آریا از تجربه روز‌های قرنطینه صحبت کن.

اخبار ورزشی- خب روز‌های سختی بود. این ویروس کل دنیا را درگیر خود کرده و من هم اول ترسیدم که اتفاق بدی نیفتد. راستش بیشتر از همه نگران اعضای تیم بودم که آن‌ها از طریق من مبتلا نشده باشند ولی بعد از انجام تست خدا را شکر کل تیم در سلامت کامل به سر می‌برند و از این بابت خیلی خوشحالم.

در حال حاضر مشکلی نداری؟

نه، خدا را شکر تست دومم منفی شد و علائمی هم ندارم. در حال حاضر هم در اردوی تیم جوانان هستم و بدون مشکل تمرین می‌کنم.

در مورد تغییرات کادر فنی تیم جوانان چه نظری داری؟

از همینجا باید از کادر قبلی و سیروس پورموسوی تشکر کنم که برای ما زحمت کشیدند. پرویز مظلومی مربی بزرگ و کارنامه‌داری به حساب می‌آید و امیدوارم در کنار هم نتایج خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

اولین فصل حضورت در پرسپولیس با قهرمانی همراه شد؛ چه حسی داشتی؟

خیلی خوشحالم عضوی از تیم قهرمان هستم. بچه‌ها و کادر فنی به نظرم فوق العاده کار کردند و مستحق قهرمانی بودند. پوکر قهرمانی مبارک همه پرسپولیسی‌ها باشد. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه دار باشد.

کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور است؟

بسیار عالی. چیز‌های زیادی از ایشان یاد گرفتم و به نظرم آقا یحیی سال‌ها می‌تواند در پرسپولیس قهرمانی به دست بیاورد.

تو در این فصل فرصت بازی به دست نیاوردی؛ پشیمان نیستی چرا به تیمی نرفتی که بتوانی بازی کنی؟

نه اصلاً. من همیشه عاشق  پرسپولیس  بودم و دوست داشتم روزی در این تیم بازی کنم. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که نیمکت‌نشینی یا سکونشینی در آن هم افتخار بزرگی به حساب می‌آید. من وظیفه دارم خوب تمرین کنم و آماده باشم، بقیه مسائل به عهده کادر فنی است و هر زمان آقایحیی صلاح بداند من بازی می‌کنم.

به عنوان سؤال آخر؛ الگوی داخلی و خارجی تو چه بازیکنانی هستند؟

در فوتبال خودمان علی دایی که اسطوره هستند را خیلی دوست داشتم و در حال حاضر عاشق سردار آزمون هستم. در فوتبال دنیا هم علاقه زیادی به روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو دارم. به نظرم این دو بهترین مهاجمان دنیا هستند.