خشم شدید رسانه ها از اقدامات ادامه دار مجیدی

تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت ۲۱:۳۰ در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که  فرهاد مجیدی  باز هم در نشست خبری پیش از این مسابقه شرکت نکرد.

اخبار ورزشی- از طرفی مجید نامجو مطلق در نشست خبری امروز حضور پیدا کرد و با حالتی که ظاهرا یک خبر خوب برای رسانه‌ها دارد خطاب به آنها که به صورت آنلاین کنفرانس را تماشا می‌کردند گفت:

آقای مجیدی از حضور در نشست خبری عذر‌خواهی کرد اما قول داد بعد از بازی صحبت‌های شنیدنی برای رسانه‌ها خواهد داشت!

مربی که از تاریخ ۴ اسفند سال گذشته (کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن) در هیچ نشست خبری شرکت نکرده معلوم است که باید بر سر رسانه‌ها منت بگذارد و به آنها پیغام بدهد که حرف‌های شنیدنی برایشان خواهد داشت. ظاهرا سرمربی استقلال فراموش کرده که رسانه‌ها پل ارتباطی وی و هواداران هستند و اگر او در نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقه شرکت کند برای هواداران تیمش ارزش قائل شده است.

مجیدی که این روزها خودش را تافته جدا بافته می‌داند به دلیل عدم ارتباط با رسانه‌ها طی سال‌های اخیر تصور می‌کند باید به همان رویه دوران بازی کردنش در استقلال ادامه بدهد غافل از اینکه حرفه‌ای بودن فقط به داشتن مدرک و اینگونه مسائل نیست.مربیان بزرگی مثل کی روش،استراماچونی، برانکو، کالدرون و… در این سالها نسبت به حضور در نشست‌های خبری هیچ زمان دیدگاه سرمربی تازه کار استقلال را نداشته و آنها هم می‌دانند باید به قوانین در هر زمینه‌ای احترام بگذارند.

از طرف دیگر این انتقاد به باشگاه استقلال و مدیرانش وارد است که چگونه نمی‌توانند سرمربی تیم خود را مجاب کنند که به قوانین کلی فوتبال احترام بگذارد؟ وقتی مدیرعاملی برای نشست اول با سرمربی‌اش مجبور است تا مجموعه انقلاب برود طبیعی است که نمی‌تواند وی را برای عدم پاسخگویی به رسانه‌ها و هواداران بازخواست کند.

انتقادها به سرمربی و عوامل استقلال به کنار،در این بین سکوت و بی تفاوتی سازمان لیگ هم در نوع خودش عجیب است. در شرایطی که در سال‌های اخیر بارها و بارها سازمان لیگ ادعا کرده با مربیان برای عدم شرکت در نشست‌های خبری برخورد می‌کند اما حتی یک بار هم شاهد نبودیم که مربیان لیگ برتری برای عدم شرکت در کنفرانس‌ها جریمه شوند یا حداقل اخبار آنها به صورت رسمی رسانه‌ای نشده است. این حرکت سازمان لیگ و عدم برخورد شفاف و قاطع با مربیان بی نظم، نوعی بی احترامی به قوانینی است که سازمان لیگ آن را وضع کرده است.

با این شرایط مشخص است که هر روز شاهد عدم بی احترامی تیم‌ها و مربیانشان به نمایندگان رسانه‌ها هستیم و می‌بینیم که یک تیم مربی سوم خود را به کنفرانس می‌فرستد و تیم دیگر نیز یک خط در میان در نشست‌های خبری حاضر می شود.