پاشازاده: اکنون می‌ترسم که با تک تیرانداز من را بزنند! / آرزو می‌کنم من را ترور نکنند

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی خوب بود و از ابتدا کنترل بازی را در دست گرفتیم و بر حریف مسلط شدیم. با پاس کاری‌هایی که در زمین حریف انجام دادیم، توانستیم به دروازه آن‌ها نزدیک شویم. ۲ گل زدیم و در نیمه دوم باید گل‌های بیشتری هم می‌زدیم. چند موقعیت و ضربه ایستگاهی داشتیم، اما پارس جنوبی شانس آورد و این موضوع طبیعی است.

میزبان باشیم یا میهمان، صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود حریفان می‌گیرند

اخبار ورزشی-پاشازاده در واکنش به اعتراضات خود به داوری و عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: اجازه بدهید کارشناسان داوری در این باره صحبت کنند. عرف است که صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود میزبان بگیرند، اما بد نیست یکی را هم به سود میهمان بگیرند. ما اگر میهمان باشیم صحنه‌های مشکوک و ۵۰-۵۰ به سود میزبان است و در خانه هم بازی کنیم باز هم این صحنه‌ها به سود حریف ما گرفته می‌شود. بازیکن حریف پشت محوطه به شکلی بازیکن ما را زد که خودش هم افتاد، اما باز هم خطای ما اعلام شد.  

در این ۳ روز تنها من را ترور نکردند

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری درباره اظهارات ماهی، بازیکن سابق سرخپوشان پاکدشت که پاشازاده را مقصر دوپینگ و محرومیت ۴ ساله خودش عنوان کرده گفت: ۳ روز گذشته سخت‌ترین روز‌های فوتبال من بود، زیرا می‌خواستند نام من را خراب و حاشیه سازی کنند. قبلا هم گفتم که این اتفاقات روی من و بازیکنانم تاثیرگذار نیست. در چند روز اخیر برخی‌ها افراد با بازیکنان من تماس گرفتند که شماره‌های آن‌ها را درآوردیم و از طریق پلیس فتا پیگیر ماجرا می‌شویم. در این ۳ روز تنها کاری که با من نکردند ترور بود. خیلی به من فشار آوردند.

نمی‌دانم چه کسی این حرف‌ها را در دهان این بچه گذاشته و گفته من به او آمپول داده ام

او در ادامه گفت: مصطفی ماهی پسری صاف و صادق و بچه روستا است. من فایل مکالمات او را دارم که به من زنگ زد و گفت از ۴ - ۵ روز پیش به من زنگ زدند و گفتند چرا هیچ  صحبتی نمی‌کنی. به عنوان یک مربی، کار من در زمین است. کادرپزشکی و بدنساز در دارم که کارشان را انجام می‌دهند. هر جا رفتم، به همه گفتم که هر دارویی مصرف می‌کنند، باید بگویند و اگر این کار را نکنند، مشکل خودشان است، زیرا این قانون در قرارداد‌ها نیز ذکر شده است. نمی‌دانم چه کسی این حرف‌ها را در دهان این بچه گذاشته و گفته من به او آمپول دادم. این بچه را اذیت نکنید. خیلی نامرد هستید. نمی‌دانم چه بگویم.