خودمان را گول نزنیم، استقلال در این مدت ضعیف کار کرد

میثم بائو در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: در حال حاضر در تیم استقلال نظم خاصی وجود ندارد و فکر می‌کنم نبود هواداران باعث شده که بازیکنان با انگیزه کمی بازی کنند.

اخبار ورزشی-وی افزود: از شروع دوباره لیگ بعد از تعطیلات طولانی به خاطر کرونا ، چیز خاصی از استقلال ندیدیم؛ فقط بازی پارس‌جنوبی جم را می‌توان نام برد که تا حدودی استقلال واقعی را در زمین تجربه کردیم. فکر می‌کنم تغییر وتحول در کادر فنی به تیم ضربه زد و حضور فرهاد مجیدی کمکی به تغییر شرایط تیم نکرد.

هافبک پیشین آبی‌پوشان همچنین ادامه داد: باید کادرفنی قوی‌تری برای تیم انتخاب می‌شد. به اعتقاد من، استقلال در این مدت ضعیف کار کرد و نباید خودمان گول بزنیم. مجیدی باید از سرمایه‌های استقلال به خوبی استفاده می‌کرد. بر عکس استقلال، می‌بینید که پرسپولیس از کادرفنی قوی‌تری برخودار بوده تغییرات در این باشگاه به خولی جواب داد، اما در استقلال شرایط طور دیگری پیش رفت که به سود تیم نبود.

بائو در ادامه انتقاداتش افزود: به نظر من، به جز یکی، دو نفر از کسانی که در کنار سرمربی استقلال هستند، بقیه در حد و اندازه نام بزرگ استقلال نیستند. عملکرد آن‌ها تاثیر مثبتی بر روند تیم نداشته و با این نتایج، کار استقلال برای بقیه بازی‌ها و کسب سهمیه آسیایی سخت شده است. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم که به بهبود اوضاع کمک کند، اما معتقدم باید یک کار خاصی برای تیم صورت بگیرید که استقلال در همین جایگاه دوم جدول بماند و در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مدعی باشد. فکر می‌کنم کار بسیار سختی در پیش است.