برخی به جای اطلاع‌رسانی شیطنت می‌کنند

به گزارش افکارنیوز ، داود پرهيزگار در گفت و گو با فارس در مورد شرايط تيم نوجوانان اظهار داشت: خوشبختانه اردوهاي ما مرتب برگزار مي شود و بازيکنان خود را براي تورنمنت قزاقستان آماده مي کنند. اين اردو مي تواند براي بازيکنان که بايد تجربه بازي بين المللي پيدا کنند خوب باشد.


وی در پاسخ به این سؤال که بازیکن جدیدی به اردو اضافه می شود یا خیر عنوان کرد: لیست تیم همان فهرست ۵۰ نفره ای است که سال قبل برای مسابقات مقدماتی به AFC ارسال شد. اگر بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود باید ۸ ماه از این فهرست ۵۰ نفره کوچکتر باشد.


سرپرست تیم نوجوانان در پاسخ به این سؤال که قرارداد کادرفنی امضا شد یا خیر گفت: فدراسیون قرارداد را امضا کرده و فقط امضای مربیان مانده که امروز هم این اتفاق رخ می دهد.


پرهیزگار در ادامه با اشاره به مطلب چندی قبل یکی از روزنامه ها که از وی بابت رفت و آمدش در فدراسیون فوتبال انتقاد و وی را یکی از عوامل حذف تیم امید در المپیک معرفی کرده بود، خاطرنشان کرد: من برای این روزنامه متاسف هستم که سطح مطالعات و آگاهی خود را بالا نمی برد. یک سال است که کنار تیم نوجوانان به عنوان سرپرست مشغول به کارم و با این تیم در تمام مسابقات که از سال پیش داشته حضور داشتم اما آنها می نویسند که رفت و آمد مشکوک در فدراسیون دارم و برای رئیس گزارش می برم.


وی افزود: محض اطلاع باید بگویم طبق وظیفه یک سرپرست به دفتر کفاشیان می روم تا گزارش اردوها و مسابقاتی که می رویم را بدهم. نمی دانم هدف این دوستان از مطرح کردن چنین چیزهایی چیست و بعد از یک سال چرا این موضوع را مطرح می کنند. این مسئله بیشتر شبیه یک شیطنت است تا اطلاع رسانی از فدراسیون فوتبال.