آفسایدی که منجر به درگیری خونین در فوتبال شد! / عکس

دیدار روز گذشته تیم های استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد در چارچوب رقابت‌های دسته دوم فوتبال به دلیل درگیری میان اعضای ۲ تیم نیمه تمام ماند.

اخبار ورزشی- میزبان در دقیقه ۴۰ این بازی که در  استادیوم تختی اهواز برگزار شد به گل رسید، اما این گل از سوی داور و کمک داور آفساید اعلام شد که همین مسئله منجر به آغاز درگیری در این دیدار شد.

درگیری خونین در بازی فوتبال!+ تصاویر

پس از اعتراضات شدید بازیکنان و مربیان تیم استقلال ملاثانی، دقایق پایانی بازی در نیمه اول دنبال شد.

پس از سوت پایان این نیمه، آبی‌پوشان به سمت داوران حمله کردند و تیم داوری بلافاصله راهی رختکن شدند و حتی برای آغاز نیمه دوم حاضر به خروج از رختکن نشدند.

گویا در همین زمان عوامل اجرایی تیم استقلال ملاثانی و تعدادی از تماشاگران به سمت نیمکت ذخیره‌ها و سرپرست تیم شهید قندی یزد حمله کرده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در نهایت تعدادی از نفرات تیم شهید قندی یزد مجروح شدند.

درگیری خونین در بازی فوتبال!+ تصاویر

پس از وساطت برخی افراد حاضر در ورزشگاه، تیم شهید قندی و داوران حاضر به انجام بازی شدند، اما غلام آموزگار و یدالله جهانبازی (نمایندگان فدراسیون فوتبال) به دلیل نبود امنیت و نیروی انتظامی در استادیوم با ادامه این بازی مخالفت کردند و این بازی حساس نیمه‌ تمام ماند تا تکلیف نتیجه آن در کمیته انضباطی مشخص شود.