توصیه مهم به فرهاد مجیدی درباره یک بازیکن

مهدی قایدی ، مهاجم ریزنقش و گلزن استقلال چندوقتی است به رغم شایستگی‌های فنی، شادابی لازمی که یک بازیکن در سن و سال او باید از آن بهره‌مند باشد را ندارد، همین مهم باعث شد با افت نسبی مواجه شود که نتیجه آن عدم توفیق در امر گلزنی در ماه‌های گذشته بوده است.

اخبار ورزشی- این اتفاق زمانی ویژه‌تر می‌شود که بدانیم بازیکن استقلال مدت‌هاست به دنبال یک زندگی بی‌حاشیه و متمرکز بر فوتبال بوده، اما آنچه امروزه باید درخصوص او صورت گیرد، تلاش برای خروجش از مشکلات روحی است و این کار را فرهاد مجیدی بهتر از هرکسی می‌تواند انجام دهد؛ چرا که سرمربی استقلال زمانی که به عنوان یک بازیکن جوان به باشگاه آبی‌ها پا گذاشت، شرایطی تقریباً مشابه با شاگرد امروز خود داشت.

فرهاد مجیدی نیز در بدو ورود نزد پسران آبی بازیکنی احساسی بود که با گذر زمان به مرز پختگی رسید و از این رو مجیدی خیلی خوب می‌تواند مهاجم تکنیکی خود را به شرایط ایده‌آل روحی و فنی برساند. راه افتادن موتور گلزنی قایدی در کنار دیاباته و مطهری بی‌شک یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت فرهاد مجیدی و تیمش خواهد بود و چنانچه باشگاه استقلال توانایی حفظ این سه بازیکن را برای فصل آینده داشته باشد، فرهاد مجیدی و یا هر مربی دیگری که سکان استقلال را در فصل آتی داشته باشد، بی‌شک نیمی از مسیر قهرمانی را طی کرده است. از این‌رو لازم است کادر فنی و در رأس آن فرهاد مجیدی با راهکار‌های مناسب مهدی قایدی را به روز‌های اوج برگرداند تا از این اتفاق مثبت همه سود ببرند.