کلوس: انگار روی بمب زندگی می‌کنیم

 کارول کلوس، مدافع ملی‌پوش والیبال لهستان درمورد شیوع ویروس کرونا و برگزاری رقابت‌های ورزشی اظهار داشت: کورنا ویروس خطرناکی است. امکان دارد با شیوع بیشتر آن، تمام برنامه‌ها و مسابقات والیبالی جهان تحت تاثیر قرار بگیرد.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: شرایط کنونی ما زندگی روی یک بمب است که حتی اجازه نمی‌دهد یکدیگر را لمس کنیم. امیدوارم در این شرایط حساس همه مراقب خود باشند. طبیعی است که همه دوست دارند از تعطیلات لذت ببرند و زندگی عادی داشته باشند، اما باید باهوش زندگی کنیم و از تجمعات فاصله بگیریم.

مدافع تیم ملی والیبال لهستان گفت: شاید اگر یک جوان دچار کرونا شود، بتواند با آن مبارزه کرده و این ویروس را شکست دهد، اما باید مدنظر داشته باشیم که پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ‌های ما هم همین‌جا زندگی می‌کنند. اگر آنها به این ویروس مبتلا شوند، وضعیت سخت خواهد شد.

کلوس که هم‌تیمی عبادی‌پور در تیم اسکرابلچاتوف است، خاطرنشان کرد: امیدوارم این ویروس هرچه زودتر از بین برود، اما اگر چند تیم به آن دچار شوند تمام مسابقات والیبالی تعطیل خواهد شد. پس بهتر است وقتی نام کرونا مطرح می‌شود موضعی سخت و جدی نسبت به آن داشته باشیم.