بازهم دست استقلال کوتاه می شود؟

در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ هجدهم استقلال در دربی تهران با نتیجه 1 بر صفر به پرسپولیس باخت تا سرخ پوشان گام بلندی برای قهرمانی بردارند.

اخبار ورزشی- همچنین به نظر می‌رسید با شکست در دربی دست استقلال از جام قهرمانی دور بماند. در هفته بعد نیز استقلال از پس سایپا بر نیامد تا این بازی صفر صفر مساوی شود تا بحران در استقلال تشدید شود.

در هفته بیست و پنجم در بازی حساس استقلال در اصفهان باید به مصاف سپاهان می‌رفت. آبی پوشان با درخشش و گلزنی آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی خود موفق شدند در دقیقه 95 گل بزنند تا شاگردان شفر سپاهان را شکست دهندتا از بحران خارج شوند. همچنین با شکست شاگردان امیر قلعه نویی، سرخ‌پوشان پایتخت خود را به هت‌تریک قهرمانی نزدیک تر شدند. استقلال در هفته  بیست وششم نیز موفق شد با گل قائدی ماشین سازی را شکست دهد تا دوباره امیدهای  این تیم در لیگ هجدهم برای قهرمانی زنده شود.

اما در هفته بیست و هفتم لیگ هجدهم شاگردان شفر در بازی حساس و 6 امتیازی به مصاف شهرخودرو رفتند. استقلال با پیروزی در این بازی می‌توانست با وجود شکست در دربی رقیب سرسخت و قطعی پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر شود. اما شهرخودرو با گل دقیقه 9 بهنام برزای بازیکن سابق استقلال موفق شد آبی‌پوشان تهرانی را شکست دهد. این شکست علاوه بر اینکه امیدهای استقلال را برای قهرمانی کم رنگ کرد حکم اخراج شفر را اخراج کرد.

حالا این فصل در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر استقلال به مصاف شهر خودرو می‌رود و در صورت پیروزی شانس اول نایب قهرمانی خواهد بود و در صورت شکست جایگاه خود را حتی برای کسب سهمیه هم در خطر خواهد دید.