فراموش نکنید این بازی امیر قلعه‌نویی لب خط است

سیروس دین محمدی معتقد است دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی تفاوت‌های زیادی با دیدار این دو تیم در لیگ برتر خواهد داشت. او که مربی تیم نساجی مازندران است درباره دیدار نساجی و بردی که روبه‌روی سپاهان به دست آورده بود هم با ما همکلام شد.

سپاهان را شکست دادید؟
اخبار ورزشیما یکی از بهترین تیم‌های این فصل را شکست دادیم. نیمه اول بد نبودیم ولی در نیمه دوم فشار سپاهان خیلی بیشتر شد و چند بار تیر دروازه‌مان را هم زدند که شانس آوردیم توپ‌شان به گل تبدیل نشد که البته شانس هم بخشی از فوتبال است. به هر حال همه بازیکنان‌مان زحمت کشیدند و با تمام توان‌شان مایه گذاشتند. این برد نوش جان مازندرانی‌ها.

شوت‌های سیدمحمد میری همه را به یاد شوت‌های ناگهانی شما می‌اندازد.
او که هرگز به ما نمی‌رسد (خنده) ولی در کل مدتی بود بازیکنان ما شوت نمی‌زدند ولی با تمریناتی که در این مدت کردیم، تلاش شد تا بیشتر از قبل از شوتزنی استفاده کنند. میری هم سبک خودش را دارد.

بازی استقلال و سپاهان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
هر جفت تیم‌ها جزو تیم‌های بزرگ ایران هستند که بازیکنان خوبی دارند ولی شرایط بازی حذفی با لیگ خیلی متفاوت است.

اما استقلال همین تازگی سپاهان را شکست داد.
شکست داد ولی فراموش نکنید این بازی امیر قلعه‌نویی کنار تیمش است و بودن او لب خط خیلی روی تیمش تأثیر می‌گذارد ضمن اینکه شرایط دیدار‌های حذفی با لیگ متفاوت است.

نبود تماشاگر در این دیدار به ضرر کیست؟
قطعاً به ضرر استقلال است. در کل بازی بدون تماشاگر حس بدی دارد ولی این بازی استقلال می‌توانست با ۱۰۰ هزار استقلالی میزبان باشد، اما از این موضوع بی‌بهره است.

فکر می‌کنید بیشترین درگیری‌ها کجای زمین است؟
بیشترین درگیری‌ها در خط هافبک است. هافبک‌های هر تیمی بتوانند توپ‌های سوم را از آن خود کنند، بهتر نتیجه می‌گیرند که البته هر دو تیم دارای هافبک‌های خوبی هستند ولی فکر می‌کنم هافبک‌های استقلال قدرت بازیسازی بیشتری دارند.