بین دو نیمه به بازیکنان پرسپولیس چه گفتند؟

پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصلاً خوب بازی نکرد و جدا از آنکه چند باری توانست موقعیت ایجاد کند، اما فقط دو ضربه به چهارچوب داشت که این آمار برای تیم قهرمان لیگ اصلاً خوب به حساب نمی‌آید. البته آن‌ها در نیمه دوم، شرایط بهتری داشتند ولی باز هم نتوانستند از شکست خانگی فرار کنند. یحیی گل‌محمدی این را گفته که بازیکنانش به خاطر رسیدن به قهرمانی بی‌انگیزه بودند و به دلیل انجام جشن بعد از بازی نیز، تمرکز لازم را نداشتند، اما او نگران موضوع دیگری بود.
اخبار ورزشی- یکی از بازیکنان پرسپولیس می‌گفت: «در نیمه اول آنقدر بد بازی کردیم که سر و صدای خودمان هم در زمین درآمده بود. آقایحیی بین دو نیمه یک هشدار جدی داد و اعلام کرد حیف است حالا که کل فصل عالی بازی کردیم در این بازی ببازیم آن هم شبی که جام را اهدا می‌کنند. البته او به این موضوع هم اشاره داشت که اسکوچیچ و دستیارانش در ورزشگاه هستند و بازی را می‌بینند. اگر همین روند را ادامه بدهیم، ممکن است چند بازیکن که شانس ملی‌پوش شدن دارند، دیگر رنگ حضور در اردوی تیم ملی را نبینند.»
البته اشاره یحیی کاملاً درست و به موقع بود زیرا با این وضعیت تاکتیکی که پرسپولیس مقابل نساجی و سپس ذوب‌آهن به نمایش گذاشت، این امکان وجود دارد که تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس با کاهش چشمگیری مواجه شود. در این صورت، از آنجا که نخستین لیست اعلامی از سوی اسکوچیچ را در پیش داریم، شاید کار سرخپوشان برای بازگشت به لیست فعلی تیم ملی با توجه به انگیزه بالای بازیکنانی که به اردو می‌روند، بسیار سخت و دشوار شود. یحیی نگران این وضعیت است.

خبر