مربی سپاهان: چطور یک بازیکن 5 هفته با یک حربه پنالتی می گیرد؟

سعید الهویی در نشست خبری بعد از بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: اصلا نمی‌شود در مورد مسائل فنی توضیح داد، روز قبل در نشست خبری فقط یک خواهش از کمیته داوران، جامعه داوری و داشتیم و آن هم اجرای عدالت بود.

اخبار ورزشی- هنوز بازی تمام نشده ولی 2 کارشناس  اعلام کردند باید 2 کارت زرد در جریان بازی به قائدی داده می‌شد.

وی افزود: چطور می‌شود یک بازیکن چند هفته پیاپی در فوتبال ایران با یک حربه پنالتی بگیرد و تمام کارشناسان بگویند خطا نیست، داور را محروم کنند و دوباره در بازی بعد داور همان اشتباه را انجام بدهد. یا جامعه داوری مسیر را اشتباه می‌رود یا اینکه قرار است یک اتفاق دیگری رخ دهد، مثلا اگر یک تیمی یک جایی موفق شده، تیم دیگر هم یک جای دیگر موفق شود!

مربی سپاهان خاطرنشان کرد: بحث من استقلال و پرسپولیس نیست، موضوع کلان‌تر است. نمی‌شود یک اتفاق چند هفته تکرار شود. اگر این است یا آدمی که تصمیم می‌گیرد  صلاحیت آن شغل را ندارد یا اینکه این اتفاق به خاطر یک برنامه‌ریزی است.

وی در خصوص علت اخراج قلعه‌نویی چه بود گفت: من خودم در آن شلوغی متوجه نشدم چرا او اخراج شد و وقتی در نیمه دوم وارد زمین شدیم متوجه شدم. ظاهرا داور ناراحت شده بود که قلعه‌نویی به تصمیمات داور معترض شده بود و ما هم به نظر داور احترام می‌گذاریم. 

الهویی در خصوص روند فنی مسابقه عنوان کرد: شما اگر تجربه بازی بزرگ را داشته باشید مطمئنا اشتباهی به این شکل شیرازه یک تیم را بر هم می‌زند. استقلال در نیمه اول به فکر ضد حملات بود و روی اشتباه داوری به گل رسید و به همین دلیل روحیه آنها بالا رفت. گل اول و دوم آنها روی این موضوع اتفاق افتاد. نمی‌شود اشتباهات داوری را از این نتیجه جدا دانست. ما قبل از بازی خواستار عدالت شدیم و امیدواریم از حالا حداقل عدالت رعایت شود.