دلیل شکست سپاهان مقابل استقلال در جام حذفی

حسین چرخابی پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره شکست این تیم اصفهانی برابر تیم استقلال در جام حذفی گفت: فوتبال آماتور گونه کشورمان بار دیگر خودش را نشان داد و به نظرم استقلال قبل از شروع مسابقه، بازی را پیروز شد. به هر حال استقلالی‌ها چند روز قبل از بازی اعلام کردند که ۳ بازیکن این تیم مصدوم هستند و این موضوع مشخص بود که آن‌ها در خط حمله فقط می‌توانند روی زمین کار کنند.

اخبار ورزشی-  او ادامه داد: غیبت ۳ بازیکن استقلال در بازی جام حذفی تاثیر منفی بر روی تیم سپاهان گذاشت و آن‌ها خودشان را برنده این بازی می‌دانستند. به هر حال شب گذشته بدترین بازی سپاهان را در طول چندین سال شاهد بودیم و این تیم اصفهانی حرفی برای گفتن نداشت و در نیمه اول بازی نتوانست موقعیت گلزنی ایجاد کند. در مجموع ترفند استقلال باعث شد که غرور کاذب در بین بازیکنان سپاهان ایجاد شود. 

تیم استقلال مستحق پیروزی برابر سپاهان بود

چرخابی بیان کرد: سرمربی استقلال ترکیب خوبی وارد زمین مسابقه کرد و آن‌ها به خوبی می‌دانستند که فکر و ذکر سپاهانی‌ها ارسال‌های هوایی است، به همین علت از مدافعان بلند قد استفاده کردند. به هر حال استقلالی‌ها طرح و برنامه ریزی خوبی در بازی با سپاهان در نظر گرفتند و مهدی قایدی، بازیکن تند و تیز خود را در خط حمله گذاشتند تا از کندی مدافعان اصفهانی استفاده کرده و موقعیت گلزنی ایجاد کنند. به نظرم تیم استقلال مستحق پیروزی در این بازی بود.

پیشکسوت سپاهان درباره اینکه استعفای قلعه نویی شوکی بر تیم سپاهان ایجاد می‌کند، گفت: شرایط جسمانی قلعه نویی خوب نیست و این مربی به خواسته‌های خود نرسید، به همین علت تصمیم گرفت استعفا بدهد. علاوه بر این به نظرم سپاهان بعد از بازی نکردن برابر پرسپولیس قافیه را باخت و وضعیت این تیم بحرانی شد. همچنین سپاهانی‌ها امتیازات زیادی در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال از دست دادند.

او درباره احتمال سرمربیگری محرم نویدکیا در سپاهان بیان کرد: به نظرم نویدکیا برای فصل آینده می‌تواند برای سپاهان تاثیرگذار باشد، به شرطی که او بتواند از پیشکسوتان این تیم اصفهانی مشورت بگیرد. علاوه بر این بهتر است بازیکنان بومی به سپاهان بازگردند چرا که با غیرت و تعصب خاصی بازی می‌کنند.