حواشی را پرسپولیسی‌ها شروع کردند و استقلال نباید وارد بازی آنها شود

مهدی امیرآبادی در خصوص برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در نیمه‌نهایی اظهار داشت: بازی دو تیم بسیار سخت است و از حالا دوباره حرف و حدیث‌ها شروع شده است.

اخبار ورزشی- وی افزود: این بازی برای هر دو تیم سخت است، پرسپولیس قهرمان شده و استقلال انگیزه قهرمانی در جام حذفی را دارد. مطمئنا این بازی در سرنوشت هر دو تیم تاثیر دارد و کارنامه یک سال آنها با این بازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کاپیتان سابق استقلال تصریح کرد: استقلال اگر خدای ناکرده نتواند در لیگ سهمیه بگیرد که با نتایج هفته‌های اخیر نشان داده مدعی اصلی نایب قهرمانی و کسب سهمیه است در جام حذفی فرصت دارد به آسیا برود. شما مطمئن باشید انگیزه استقلال در بازی با پرسپولیس بیشتر است و قهرمانی پرسپولیس در لیگ به ضرر این تیم در نیمه‌نهایی جام حذفی است. این مساله را از نظر روانی و اشباع شدن بازیکنان می‌گویم.

وی در خصوص اظهار نظر پیروانی بعد از قرعه‌کشی که به صورت غیر مستقیم اشاره کرد داوری‌ها به سود استقلال است گفت: این‌ها حواشی است که پرسپولیسی‌ها شروع کرده‌اند و استقلال نباید وارد بازی آنها شود. استقلال باید از همین امروز که قرعه‌کشی انجام شده تا روز برگزاری بازی به برد دربی فکر کند و با این شرایط وارد زمین شود.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم توانایی پیروزی دربی را دارد یا خیر عنوان کرد: با این بازی‌هایی که در هفته‌های اخیر از استقلال دیدم مطمئنا این تیم می‌تواند برنده بازی باشد.