مکوندی: از نیمه دوم بازی با استقلال راضی نیستم

بهروز مکوندی بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بعد از مدت‌ها گل خوردیم اما تیمی خوب مقابل ما قرار داشت. می‌دانستیم با بازیکنان خوبی که دارند فشار می‌آوردند ولی آنهایی که بازی را تماشا کردند فوتبال بدی ندیدند.

اخبار ورزشی- وی افزود: ما می‌دانستیم باید برای برد تلاش کنیم ولی آنها هم آمده بودند که پیروزی را کسب کنند. به شخصه از نیمه دوم اصلا راضی نیستم چون بازی خوبی از سوی دو تیم صورت نگرفت. اگر تجربه داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

مکوندی در خصوص هفته آخر گفت: هنوز نمی‌توانیم بگوییم خیال ما برای بقا راحت است. سپاهان برای کسب سهمیه می‌جنگد ولی ما نتایج خوبی در این هفته‌ها گرفتیم اما برای ماندن هنوز صد در صد همه چیز قطعی نشده است.

مکوندی خاطرنشان کرد: ما تیمی هستیم که پشتوانه مردمی ندارد اما تلاش می‌کنیم جایگاهمان را در لیگ حفظ کنیم. امیدوارم در بازی با سپاهان هم نتیجه خوبی کسب کنیم تا بتوانیم. ما در این چند هفته 15 امتیاز گرفتیم ولی کار ما به هفته آخر کشید. به همین دلیل اصلا راضی نیستیم. تا زمانی که کارمان صد در صد تمام نشده راضی کننده نیست. امروز چند تعویض اجباری داشتیم چون فشار بازی‌ها زیاد است اما امیدوارم فوتبال ما صدمه نبیند.

وی در خصوص اینکه ظاهرا قرار بود سعید واسعی از ابتدا بازی کند گفت: نمی‌دانم چه کسی اعلام کرده چنین اتفاقی باید رخ می‌داد، ما چند بازیکن مصدوم داشتیم ولی تشخیص ویسی این بود که ریسک نکنیم و از ابتدای بازی واسعی را به زمین نفرستیم.حتی تعویض دوباره وی بعد از حضور در زمین هم به این دلیل بود که مصدومیت این بازیکن تشدید نشود.

این مربی تصریح کرد: یکی از مشکلات پیکان در هفته های اخیر این بود که بین خط حمله و دفاعمان تعادل برقرار کنیم، فکر می‌کنم تا اینجا کارمان بد نبوده ولی تا زمانی که تیم در لیگ نماند کارمان تمام نشده است.