داور دو پنالتی صد درصد ما را نگرفت

جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار دو تیم فولاد و پارس جنوبی جم اظهار داشت: ما در این دیدار امتیاز نگرفتیم و امتیاز را تیم پارس گرفت.

اخبار ورزشی- تیم پارس یک بازی بسته، دفاعی، وقت تلف کردن و زدن زیر توپ را انجام داد تا به این یک امتیاز برسد. حق دارند، چون تیمشان در شرایط سقوط قرار دارد.

وی افزود: تیم ما همه کار کرد ولی در نیمه دوم در خلق موقعیت به مشکل خوردیم. مشکل اصلی نیمه اول بود که داور دو پنالتی صد درصد ما را نگرفت. صحنه اول بازیکن ما را در حالت دویدن هل دادند و در صحنه دوم شیمبا را به زمین زدند و دو پنالتی را به راحتی برای ما نگرفتند و ما 3 امتیاز را به خاطر پنالتی‌هایی که داور نگرفت جا گذاشتیم. نیمه دوم شرایط ما به دلیل مصدومیت زبیر بدتر شد و تیم پارس به وقت تلف کردن روی آورد و فقط به زیر توپ می‌زدند.

جواد نکونام خاطرنشان کرد: هفته بعد بازی خیلی سختی با تیم تراکتور داریم، از امروز تمام تمرکزمان روی بازی تراکتور است تا به موفقیت برسیم و امیدوارم لیاقت خودمان را نشان دهیم.

سرمربی فولاد در خصوص پیش بینی‌اش از بازی هفته آینده این تیم برابر تراکتور گفت: بگذارید به هفته آینده برسیم، در خصوص آن بازی صحبت می‌کنیم. تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است، امروز هم اگر اشتباه داوری نبود امتیاز را می‌گرفتیم. نگرفتن پنالتی خنده‌دار بود. نیم فصل اول هم یک پنالتی اشتباه گرفتند و ما آن بازی را یک بر صفر باختیم. هر کدام از این پنالتی‌ها را می‌گرفت نتیجه بازی تغییر می‌کرد و تیم پارس مجبور بود فوتبال بازی کند و شرایط تغییر می‌کرد.