بشار رسن از پرسپولیس می رود/ مقصد بعدی بازیکن ملی پوش

بشار رسن عراق درباره آینده خود اظهار داشت: پیشنهادهایی از باشگاه‌های یونانی و پرتغالی دریافت کردم و این پیشنهادها را برای انتخاب بهترین گزینه بررسی می‌کنم. مدیر برنامه‌هایم به من اطلاع داد که پیشنهادهای اروپایی به من رسیده، اما اسامی این باشگاه‌ها را در مقطع فعلی فاش نکرد. آنها در مراحل ابتدایی مذاکره هستند. همچنین پیشنهادهایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارم که به عقد قرارداد با من علاقه نشان دادند.

اخبار ورزشی- وی با بیان اینکه قراردادش با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد، تصریح کرد: سه بازی تا پایان لیگ ایران باقی مانده است. پس از آن بازیکن آزاد هستم و می‌توانم با هر باشگاهی قرارداد ببندم.

بشار رسن از علاقه بسیار زیاد مدیریت باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش گفت، اما او پس از چند سال در این باشگاه ترجیح می‌دهد تجربه جدیدی در دوران حرفه‌ای خود پشت سر بگذارد. تیمی که در آن به دستاوردهای داخلی و آسیایی زیادی رسید. او تأکید کرد: من منتظر تکمیل مذاکرات با باشگاه‌های اروپایی هستم تا بتوانم یکی از این پیشنهادها را بپذیرم و مقصد آینده‌ام را مشخص کنم. جایی که بتوانم سطح فنی خود را افزایش دهم و از آن سود ببرم.