سرنوشت همه تیم‌ها دست خودشان و خدا است

مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش تیمش اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر ویژه دارم چرا که چک‌هایی که قرار بود پاس شود، نشد و تصمیم داشتند تمرین نکنند اما به احترام هواداران و تیم‌های در حال سقوط به تمرینات برگشتند. از بازیکنانم ممنونم و مطمئن هستم فردا بازی خوبی را برای فوتبال کشور رقم خواهند زد.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: من خاطرات خوبی از پارس جنوبی جم دارم. ۳ سال در آن شهر بودم و نتیجه گرفتم. تیم حریف برای زنده ماندن تلاش می‌کند و تلاشش دوچندان است و به همین دلیل تیم ما هم باید با همین نگاه وارد زمین شود. اگر کم‌تر تلاش کنیم، تسلیم می‌شویم. بازیکنانم باید روح فوتبال جوانمردانه را زنده کنند و امیدوارم در پایان بازی برنده باشیم. دوست دارم پارس جنوبی سقوط نکند اما فوتبال بازی بی‌رحمی است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش گفت: سرنوشت همه تیم‌ها دست خودشان و خدا است و سعی می‌کنیم با خاطره خوب لیگ را به پایان برسانیم و برای نفت مسجدسلیمان در سال‌های آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.از نظر روحی خوب نیستیم اما از نظر فنی خوبیم. به بازیکنان گفتم همه چیز را فراموش کنند. تا این لحظه بازیکنان و کادر فنی کم نگذاشتند و نتایجی که گرفتیم از انتظار باشگاه هم بیش‌تر بود. بازیکنان بعد از این بازی هر تصمیمی بگیرند، قابل احترام است.

او در پایان گفت: سال اول مربیگری من نیست و ۱۲ سال است که دارم این کار را می‌کنم. مهدی تارتار دیگر مربی جوانی نیست. ما فقط برای خودمان و به احترام هواداران بازی می‌کنیم