واکنش نیکبخت واحدی به دربی جام حذفی/ برد پرسپولیس قطعاً سکوی پرتاب فرهاد خواهد بود

علیرضا واحدی نیکبخت در خصوص دیدار روز چهارشنبه تیم‌های فوتبال  پرسپولیس  و  استقلال  در نیمه نهایی جام حذفی ، اظهار داشت: ابتدا جا دارد نایب قهرمانی را به استقلالی‌ها تبریک بگویم. درست است که آنها شانس قهرمانی نداشتند، اما تمام تلاش خود را کردند. با توجه به اینکه این بازی جام حذفی است و هر تیمی برنده باشد به فینال راه پیدا می‌کند به نوعی ۶ امتیاز دارد!

اخبار ورزشی- وی افزود: به نظرم می‌توانیم زیباترین دربی را ببینیم، چون به خاطر نبود هوادار در استادیوم فشاری روی بازیکنان نیست. البته ما نباید خوشحال باشیم که تماشاچی حضور ندارد، اما باید این را قبول کنیم که بازیکن هم نمی‌تواند بعد از بازی بگوید به خاطر فشار هواداران اینگونه بازی کردیم. فرهاد مجیدی در این بازی می‌تواند خود را اثبات کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مجیدی همه تلاش خود را می‌کند، اما نامهربانی‌هایی در حقش می‌شود. به این دلیل که استراماچونی نتایج خوبی گرفته بود و این موضوع در ذهن هواداران حک شده انتظارات از فرهاد بالاست، اما اگر نگاه کنیم در نیم‌فصل دوم نتایجی که شاگردان مجیدی گرفتند با نتایجی که استراماچونی گرفت مطابقت داشت و حتی بهتر هم بود. برد پرسپولیس قطعاً سکوی پرتاب فرهاد خواهد بود.

نیکبخت واحدی در مورد غایبان استقلال اظهار داشت: استقلال همیشه در بازی‌های بزرگ همین مشکل را داشته و تیم سراسر مصدوم و محروم بوده است. این موضوع اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد و آخرین بار نیز نخواهد بود، امیدوارم دربی برای استقلال با خوبی و خوشی تمام شود.

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اگر مجیدی نتیجه نگیرد آیا جایگزینی برایش برای سرمربیگری استقلال وجود دارد یا خیر، گفت: من اصلاً این حرف‌ها را قبول ندارم. از الان روی فرهاد فشار نیاورید، زیرا مطمئنم این تیم نتیجه می‌گیرد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: یکی از حسرت‌های من در دوران فوتبالی‌ام این است که اگر یک بازی دیگر می‌کردم رکورد دار حضور در تمام دربی‌ها در ادوار لیگ می‌شدم، اما قسمت نشد.