فداکاری دانشگر برای بازی در دربی!

فرهاد مجیدی در آستانه دربی جام حذفی چند بازیکن مهم تیمش در خط دفاع را در اختیار ندارد. روزبه چشمی به دلیل آسیب دیدگی به مسابقه فردا نمی‌رسد، سیاوش یزدانی نیز از ناحیه کشاله مصدوم است و به گفته مجید نامجو مطلق این بازیکن با وجود اینکه خودش اصرار داشت در بازی فردا بازی کند اما برای جلوگیری از مصدومیت دوباره در بازی فردا غایب خواهد بود.

اخبار ورزشی- دیگر بازیکنی که استقلالی‌ها به دلیل مصدومیت نمی‌توانند روی او حساب کنند محمد دانشگر است. بازیکنی که چند روز پیش توسط مجیدی به تمرینات فراخوانده شد اما چون این بازیکن در دیدار با پیکان دچرا مصدومیت شد با وجود بخشش توسط کادر فنی نتوانست در تمرینات این تیم شرکت کند و به همین دلیل نامجو مطلق در نشست خبری اعلام کرد دانشگر هم به بازی فردا نمی‌رسد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران محمد دانشگر در تماس با اعضای کادر فنی و چند بازیکن تیم استقلال به آنها اعلام کرده حاضر است با وجود مصدومیت برای آبی پوشان بازی کند. این در حالی است که مچ پای این بازیکن تورم دارد اما آمادگی بازی برای استقلال را اعلام کرده است. قرار است دانشگر در تمرین امروز تست بدهد تا در صورت موافقت کادر فنی در آخرین برنامه‌های گروهی آبی پوشان پیش از دربی حضور پیدا کند.

باید دید آیا مجیدی به دلیل اینکه تنها عارف غلامی را در اختیار دارد فردا از این بازیکن استفاده می‌کند یا اینکه از شاهین طاهرخانی جوان که در دربی رفت هم به میدان رفته یا فرشید باقری در پست غیر تخصصی بازی می‌دهد.