باشگاه آینده لیونل مسی کدام است؟

جدایی لیونل مسی از باشگاه بارسلونا بیش از پیش جدی شده است و شاید او چند ساعت با جدایی رسمی از نیوکمپ فاصله داشته باشد.

اخبار ورزشی- اولین سئوالی که با شنیدن خبر جدایی ستاره آرژانتینی بارسلونا از این تیم به ذهن می‌رسد این است که باشگاه آینده بهترین بازیکن جهان کدام است؟

اگر سران باشگاه بارسلونا با درخواست مسی موافقت کنند و به او اجازه جدایی بدهند، شاید تعداد باشگاه‌هایی که بتوانند به لحاظ مالی از پس خرید فاتح ۶ توپ طلای جهان برآیند، به تعداد انگشتان یک دست هم نباشد.

یکی از این باشگاه‌ها منچسترسیتی است که هدایت آن بر عهده پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا است. منچسترسیتی از همان اوایل فصل گذشته که شایعه جدایی لیونل مسی بر سر زبان‌ها افتاد، تمایل خود را برای خرید او اعلام کرد.

روز سه شنبه نیز در خبر‌ها آمده بود که باشگاه منچسترسیتی سرگرم ارزیابی وضعیت مالی خود است تا بتواند بدون نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی مسی را به خدمت بگیرد.

تیم سرخ‌پوش شهر منچستر یعنی منچستریونایتد هم برای خرید لیونل مسی ابراز علاقه کرده است. خبرنگاری به نام"  کواترو " روز سه شنبه ادعا کرد مسئولان شیاطین سرخ برای جذب مسی گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربوده و با مدیر برنامه‌های این بازیکن وارد مذاکره شده اند.

پاری سن ژرمن فرانسه هم می‌تواند یکی دیگر از مقصد‌های احتمالی مسی باشد. مالکان قطری ثروتمند و جاه طلب این باشگاه در سال‌های اخیر نشان داده اند که در خرج کردن یورو‌های نفتی برای جذب بازیکنان بزرگ کوتاهی نمی کنند.

این باشگاه برای خرید نیمار و امباپه بیش از ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کرد، اما نتوانست فاتح لیگ قهرمانان شود و حالا شاید به فکر جذب لیونل مسی باشد تا با بهره گیری از ضریب هوشی و استعداد ذاتی این بازیکن موفقیت‌هایی را برای خود رقم بزند. چند روز  پیش توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن عنوان کرد که این باشگاه از حضور مسی در پاریس استقبال می کند.

دیگر باشگاهی که مدتی است نامش به عنوان مشتری لیونل مسی مطرح شده، اینترمیلان است. مالکان چینی این باشگاه ایتالیایی بار‌ها علاقه خود را برای خرید لیونل مسی ابراز کرده اند و حتی ماسیمو موراتی رئیس سابق این باشگاه روز سه شنبه عنوان کرد که پیش از این مالکان باشگاه تلاش‌هایی را برای جذب مسی انجام داده اند.

چندی پیش خرید خانه از سوی خورخه مسی پدر و مدیر  برنامه‌های لیونل در شهر میلان باعث شد شایعه پیوستن او به اینتر قوت بگیرد. به گفته مارکو برانکا یکی از مدیران سابق نراتزوری ها(لقب اینتر میلان) ،آنها سال ۲۰۱۸ هم برای خرید لیونل مسی اقدام کردند اما آن سال او قصد ترک بارسا را نداشت.

فعلا باید منتظر ماند و دید که برنامه سران بارسا برای مسی چیست و آیا آن‌ها با جدایی او موافقت خواهند کرد یا خیر؟