واکنش محمدرضا اخباری به حواشی اخیر

محمدرضا اخباری در باره برتری تیم فوتبال تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم نفت مسجدسلیمان را شکست دهیم و مهمترین بحث این است که توانستیم سهمیه خود را قطعی کنیم. از این اتفاق خیلی خوشحالم.

اخبار ورزشی- وی افزود: با توجه به کمبود بازیکن روی نیمکت‌مان و مشکلاتی که در چند وقت اخیر گریبان تراکتور را گرفت بهترین اتفاق همین بود که توانستیم به فینال جام حذفی صعود کنیم و خیلی از این بابت خوشحالم.

دروازه‌بان تراکتور درباره اینکه وی به صورت ناگهانی برای دیدار نفت مسجدسلیمان در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، توضیح داد: من دوران نقاهت پس از مصدومیت را پشت سر می‌گذارم و قرار بود کم کم به تمرینات اضافه شوم. شاید پس از بازی با نفت مسجدسلیمان آماده می‌شدم اما ناگهان ساکت الهامی اعلام کرد دستکش‌هایت را بپوش و درون دروازه بایست.

محمدرضا اخباری افزود: وقتی الهامی گفت برای بازی با نفت آماده باش شوکه شدم اما مشکلاتی که سبب شد رشید مظاهری در این بازی شرکت نکند و من هم در حالی که مشغول فیزیوتراپی بودم و فرصت کافی برای شرکت در تمرینات نداشتم برای این بازی حساس درون دروازه قرار گرفتم.

وی درباره حواشی که از سوی برخی افراد برای تراکتور ایجاد می‌شود، عنوان کرد: من یکی از بازیکنان باتجربه تراکتور هستم و اکنون وارد پنجمین سال حضورم در این تیم می‌شوم. اعتقاد دارم همه وظیفه داریم آرامش تیم را برای دیدار فینال حفظ کنیم و برای این بازی باید تمرکز کافی داشته باشیم. قول می‌دهم با تمام وجود و تا آخرین نفس برای کسب قهرمانی تلاش می‌کنیم اما سایر مسائل دست خداست.

دروازه بان تراکتور درباره ارزیابی‌اش از عملکرد کادر فنی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی توضیح داد: خدا را شکر کادر فنی ما در این مدت خوب کار کرده و همینکه توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم نشان می‌دهد مربیان ما عملکرد خوبی داشتند. ان شاالله اگر بتوانیم توفیق قهرمانی در جام حذفی را به دست آوریم، هیچ حرف و حدیثی درباره عملکرد ساکت الهامی و دستیارانش باقی نمی‌ماند. 

اخباری درباره اینکه ترجیح می‌دهد تیم تراکتور در فینال جام حذفی به مصاف استقلال یا پرسپولیس برود، عنوان کرد: این موضوع برای ما تفاوتی ندارد زیرا هر دو تیم قابل احترام هستند اما اینکه چقدر برای کسب قهرمانی شانس داریم را به تلاش تیم می‌بینم. امیدوارم در روز فینال شانس همراه تراکتور باشد اما مهم این است که می‌خواهیم تمام تلاش‌مان را برای کسب جام انجام دهیم و با تمام وجود بازی کنیم. در نهایت باید دید نتیجه چه حاصل می‌شود.

وی درباره اینکه آیا فصل آینده هم در تراکتور می‌ماند، گفت: در حال حاضر موضوعی مشخص نیست برای سال آینده با تراکتور قرارداد دارم و هواداران هم به من لطف دارند تا روزی که در تراکتور بمانم بدون هیچ مشکلی و تلخی  تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم.