لیست بازیکنان پرسپولیس در نقل و انتقالات+جزئیات

باشگاه پرسپولیس که در این چند روز بابت عدم‌توفیق در نقل و انتقالات مورد انتقاد قرار گرفته، حالا به دنبال جذب حداکثر نفرات مد نظر یحیی گل‌محمدی است. از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد که حامد لک، سعید آقایی، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، ابولحسن جعفری، میلاد سرلک، احسان پهلوان، رضا اسدی و محمد میری در لیست مورد نظر یحیی قراردارند.

اخبار ورزشی- در میان لیست بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ، جذب بازیکنانی مثل مغانلو که از لیگ پرتغال پیشنهاد دارد و رضا اسدی که مذاکرات جدی با تراکتور برای تمدید قرارداد و البته مذاکره با سپاهان هم داشته بعید به نظر می‌رسد اما به احتمال زیاد، سرخ‌پوشان تهران تا پایان هفته با ۴ بازیکن به توافق خواهند رسید.

حامد لک، میلاد سرلک، سعید آقایی و احسان پهلوان ۴ بازیکنی هستند که در آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس قرار دارند و باید در فصل آینده آنها را پرسپولیسی دانست. 

پیش از این دانیال اسماعیلی‌فر نیز در لیست یحیی گل محمدی حضور داشت اما سپاهان این بازیکن را جذب کرد تا دست پرسپولیس از این بازیکن کوتاه شود. 

اگر چه حالا استقلالی ها هم به دنبال سعید آقایی هستند و باید دیر پرسپولیسی ها می توانند این بازیکن را جذب کنند؟

حامد لک هم دروازه بانی است که احتمالا در فصل آینده در درون دروازه پرسپولیس او را ببینیم. این بازیکن در گذشته هم نشان داده علاقه زیادی به سرخپوش شدن دارد.