معاون پرسپولیس: شایعات درباره رقم قراردادها صحت ندارد

رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره بحث پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و فرصت کم باقی مانده برای باشگاه پرسپولیس و اینکه رسول پناه روز گذشته عنوان کرده بود اولویت باشگاه جذب بازیکنان جدید است تا پرداخت پول برانکو، اظهار داشت: رسول پناه چنین حرفی نزده و مطمئنم چنین چیزی نیست. او گفت هم مطالبات برانکو برای ما مهم است و هم جذب بازیکنان جدید.

اخبار ورزشی- وی درباره اینکه گفته می‌شود پول آماده شده برای پرداخت مطالبات برانکو هزینه خرید بازیکنان جدید می‌شود، گفت: اینطور نیست. صبح امروز بخشی از مطالبات برانکو را آماده کرده و نامه زدیم تا حواله ارزی آن را از بانک مرکزی بگیریم و به حساب برانکو واریز کنیم. فقط می‌خواهیم حُسن نیت‌مان را به فیفا و برانکو نشان دهیم که هر چه پول به دست‌مان می‌رسد را به حساب آنها واریز می‌کنیم، ولی بازیکنان‌ هم برای ما مهم هستند. در حال برنامه ریزی هستیم تا مشکلی از این بابت پیش نیاید. بازیکنان برای ما زحمت کشیدند و می‌خواهیم مطالبات آنها را هم پرداخت کنیم.

«تا 21 شهریور بعید به نظر می‌رسد باشگاه بتواند مابقی مطالبات برانکو را پرداخت کند». معاون اقتصادی پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال عنوان کرد: جلسات فشرده اقتصادی  برگزار می‌کنیم تا اگر بتوانیم منابع ریالی آن را تهیه و مابقی پول برانکو را هم پرداخت کنیم. کارها خوب پیش رفته و اگر خدا کمک کند و قراردادهایی که قرار است ببندیم به سرانجام برسد، پیش پرداخت‌هایی دریافت و بلافاصله به ارز تبدیل کرده و به برانکو پرداخت می‌کنیم.

یلوه در خصوص شایعاتی که پیرامون مبالغ سنگین قراردادهای بازیکنان جدید پرسپولیس مطرح می‌شود تصریح کرد: اصلاً این اعداد و ارقام درست نیست. بازیکنان،‌ هیئت مدیره و مدیران باشگاه نظرشان این بوده که اعداد و ارقام از عُرفی که در باشگاه وجود دارد، خارج نشود. تمام قراردادهای جدید در چارچوب قراردادهای قبلی است و اعداد و ارقام عجیب اصلاً وجود ندارد.

وی درباره آخرین وضعیت مهدی ترابی گفت: رسول پناه پیگیر این موضوع است و امیدوارم اتفاقات خوبی در این مورد رخ دهد.