مذاکرات با علیپور برای تمدید قرارداد خیلی خوب و دور از انتظار بود

علی رغبتی درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: سرمربی تیم یک لیستی را به باشگاه داد و طبق آن عمل می‌کنیم و تا الان 75 درصد راه را رفته‌ایم. احتمالاً تا قبل از بازی‌های آسیایی یک یا دو بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهند شد.

اخبار ورزشی- وی در مورد اینکه آیا پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس به دلیل بدهی به برانکو بسته خواهد شد یا نه، تصریح کرد: پرسپولیس نباید با محرومیت روبه‌رو و پنجره‌اش بسته شود. امروز مقدمات پرداخت دیگری به برانکو فراهم شد و شنبه به حساب ایشان واریز می‌شود. پرداخت مطالبات به برانکو کامل نخواهد شد، اما هنوز فرصت داریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا، ساختمان‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که متعلق به این فدراسیون بوده است، توقیف خواهد شد، گفت: دو دانگ ساختمان برای پرسپولیس است و چهار دانگ برای فدراسیون. قرار بود ساختمان هبه شود، اما مقررات اجازه نداده است. پرسپولیس املاکی دارد که توقیف شده و در حال رفع توقیف آن هستیم. اگر مشکل توقیف اموال حل شود، به ساختمان دیگری منتقل می‌شویم. ما اینجا سهم داریم و به کسی بدهکار نیستیم که ساختمان توقیف شود.

رغبتی در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری که اعلام کرد که به دلیل اشتباهات مسئولان فدراسیون فوتبال روی ساختمان‌های باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال قیمت‌گذاری نیز شده است، گفت: این مسئله را باید از فدراسیون فوتبال بپرسید. امیدوارم چنین مشکلی پیش نیاید.

وی راجع به درخواست افزایش 10 درصدی مبلغ قرارداد بشار رسن تصریح کرد: ما با بشار به توافق رسیده‌ایم و همزمان بحث تأمین ارز او نیز حل شد تا به زودی قراردادش را تمدید کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور علی علیپور در این باشگاه گفت: گفت‌وگوی مقدماتی خیلی خوبی با علیپور انجام دادیم که دور از انتظار بود. ما به علیپور نزدیک هستیم و از ما اجازه خواست که تا فردا روی پیشنهاد باشگاه فکر کند و جواب بدهد.

رغبتی در مورد جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: جلسه امروز بیشتر معارفه و ارائه گزارش و خوش‌آمدگویی به اعضای جدید بود. از هفته بعد به طور رسمی کارها آغاز خواهد شد.

وی در واکنش به انتخاب معاونان جدید باشگاه پرسپولیس گفت: کارهای یک سال باشگاه را که یک روزه نمی‌توانیم انجام دهیم. اولویت ما فعلاً نقل‌وانتقالات و تکمیل تیم است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مهدی ترابی و آیا اینکه با او تماسی داشته است یا نه، گفت: در جریان وضعیت ترابی نیستم و تماسی با او نداشته‌ام. سرم شلوغ است و نمی‌دانم باشگاه با او چه مذاکره‌ای داشته است. 

رغبتی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا رادوشوویچ در پرسپولیس می‌ماند یا نه، یادآور شد: تمام بازیکنانی که قرارداد دارند، می‌مانند.

وی در واکنش به بحث جذب رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز خاطرنشان کرد: مظاهری بازیکن تراکتور است و تا وضعیتش مشخص نشود، مذاکره‌ای صورت نمی‌گیرد. ما درباره بازیکنی که تحت قرارداد تیم دیگری است، نمی‌توانیم حرفی بزنیم. مظاهری بازیکن بزرگ و شایسته‌ای است، اما پرسپولیس برای جذب بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد، هیچ اقدامی نخواهد کرد و اگر هم آن بازیکن را بخواهیم، درخواست رسمی خواهیم داد.