ستاره پرسپولیس برای امضای قرارداد راهی قطر شد

مهدی ترابی هفته گذشته قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به دلیل دریافت نکردن ۹۰ درصد مطالباتش قبل آخرین بازی فصل این تیم فسخ کرد اما مهدی رسول پناه پس از اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد توسط این بازیکن مدعی شد که مهدی ترابی مشکلی دارد که با رفع آن احتمال دارد به پرسپولیس بازگردد.

اخبار ورزشی- مشکل ترابی که رسول پناه اشاره ای به آن نکرد امضای پیش قرارداد وی با یک باشگاه قطری بود اما اگر بلیت و ویزا از سوی این باشگاه برای ترابی صادر نمی‌شد، این امر به معنی انصراف قطری ها از جذب هافبک ملی پوش پرسپولیس بود.

با این وجود باشگاه قطری خواهان ترابی بلیت سفر به دوحه و ویزای این کشور را برای وی صادر کرد تا این بازیکن روز گذشته برای عقد قرارداد نهایی به قطر برود.

شنیده می شود باشگاه العربی مقصد نهایی ترابی است و وی به زودی با این باشگاه قرارداد امضاء می کند تا به تیمی که به تازگی مهرداد محمدی را جذب کرده بپیوندد اما با توجه به پر بودن فهرست بازیکنان خارجی العربی باید دید مسئولان این باشگاه برای جذب ترابی چه راهکاری را در نظر می گیرند.

از طرفی پیج های هواداری الدحیل با انتشار خبری مدعی شدند مهدی ترابی در راه الدحیل است و با توجه به آسیب دیدگی  ادمیلسون بلژیکی، وی در لیست آسیایی این تیم می‌شود زیرا این هافبک اروپایی به دلیل مصدومیت دو ماه از میادین دور است و از فهرست آسیایی الدحیل خط خورده است.

در صورت تحقق این امر ترابی حدود سه هفته دیگر باید همراه با رامین رضائیان مقابل تیم سابق خود (پرسپولیس) قرار بگیرد.

البته وی پیشنهادی هم از تیم الخور قطر دریافت کرده و باید دید در نهایت از بین این سه تیم با کدام یک قرارداد می بندد.