مربی پرسپولیس: مهمترین دغدغه ما تمدید قرارداد علی علیپور و بشاررسن است

پرسپولیس با جذب چند بازیکن جدید و در حالی که تا الان به نظر اکثر بازیکنان فصل گذشته اش را حفظ کرده ، تمریناتش را برای بازی حساس با التعاون عربستان پیگیری می کند.

اخبار ورزشی- حمیدمطهری مربی پرسپولیس درباره شرایط اینروزهای تیم و وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت:" همانطور که آقای گل محمدی قبلا هم گفته بود ما هدفمان حفظ شاکله تیم بود. این طبیعی است تیمی که قهرمان شده است نفراتش را حفظ کند."

مربی پرسپولیس در ادامه افزود:" نقل و انتقالات بخصوص در این فصل خیلی دشوار شده است. تیم ها بازیکنان خوبشان را از دست نمی دهند ضمن اینکه ورود بازیکن خارجی ممنوع شده و قیمت ها بالا رفته است. با این وجود ما سعی کردیم بازیکنانی را بگیریم که در وهله اول عاشق پرسپولیس باشند. احسان پهلوان، حامد لک و عیسی آل کثیر  قبل از اینکه به پرسپولیس بیایند گفته بودند که علاقمند به این تیم هستند. با این وجود خیلی خوشحالیم که بازیکنانی که پرسپولیسی بودند را جذب کردیم. البته نباید فراموش کرد این بازیکنان به عشق به پرسپولیس و البته به خاطر یحیی گل محمدی و شناخت و علاقه ای که وجود داشت به تیم ما اضافه شدند."

او در تحلیل نقل و انتقالات پرسپولیس در این فصل اضافه کرد:" سعی کردیم بازیکنانی را بگیریم که سابقه کار کردن با ما(کادرفنی پرسپولیس) را داشته باشند و فکر می کنم با توجه به پتانسیل موجود یاران خیلی خوبی گرفتیم چرا بیشتر بازیکنان با باشگاه هایشان قرارداد داشتند و در حال حاضر تیم ها حاضر نیستند بازیکنان خوبشان را از دست بدهند. من به هواداران اطمینان می دهم که پرسپولیس در نقل و انتقالات براساس نیازهایش بازیکن گرفته و مهره های خیلی خوبی را جذب کرده است. از هواداران می خواهم که از بازیکنان جدید حمایت کنند و به آن ها انرژی مثبت بدهند چرا که باید هرچه سریعتر با تیم برای بازی های حساسی که پیش رو داریم هماهنگ شوند."

حمید مطهری همچنین گفت:" البته نقل و انتقالات ما هنوز تمام نشده است و سعی می کنیم چند بازیکن خوب دیگر را به خدمت بگیریم. اما مهمترین دغدغه و کار ما تمدید قرارداد علی علیپور و بشاررسن است. قرار است این دو بازیکن امروز قراردادشان را تمدید کنند ضمن اینکه ما هنوز هم امیدواریم که مهدی ترابی به تیم برگردد. با این وجود علیپور و بشار بازیکنان بزرگ و مهمی برای پرسپولیس هستند و با حفظ آن ها می توانیم شاکله تیم قهرمان را حفظ کنیم."

او افزود:" خوشبختانه تا الان تلاش ها نتیجه داده و بازیکنان به خاطر پرسپولیس و خود یحیی گل محمدی به تیم اضافه شدند و اینروزها در تمرین حضور دارند. البته در این روزها خیلی از اسامی را به پرسپولیس چسباندند اما ما فعلا با 5 بازیکن به طور رسمی تمام کردیم و انشالله دو سهمیه لیگ برتر و چند جوان خوب هم می گیریم. نکته ای که دوست دارم بازهم به آن اشاره کنم این است که بازیکنانی که گرفتیم سابقه کار کردن با کادرفنی را داشته و با تفکرات ما آشنا هستند. خود من با عیسی آل کثیر و حامد لک و آقا یحیی با احسان پهلوان کار کرده بود."

مربی پرسپولیس با تاکید براهمیت حفظ بازیکنان تیم فصل قبل گفت:" این اصلی ترین برنامه ما بوده و هست که تیم فصل قبل را حفظ کنیم.تا الان هم جدایی اوساگوآناو بیرانوند قطعی شده و ترابی هم احتمالا به قطر برود. با اینحال ما سعی داریم تیم قدرتمندی را برای بازی های حساسی که در لیگ قهرمانان داریم آماده کنیم.ما به خاطر بازی های لیگ قهرمانان خیلی دوست داشتیم تیم زود شکل بگیرد و فکر می کنم از این نظر توانستیم کارمان را خوب پیش ببریم."

او در پاسخ به برخی اخبار که درباره جدایی کمال کامیابی نیا از پرسپولیس به گوش می رسد هم گفت:" این حرف به هیچ وجه صحت ندارد. کمال یکی از بازیکنان با تجربه و مهم پرسپولیس است که حساب ویژه ای نه فقط روی او که روی تمام نفرات تیم باز کرده ایم. کامیابی نیا فصل کاملا در تفکرات کادرفنی هست و فصل بعد هم یکی از بازیکنان کلیدی تیم خواهد بود."

حمید مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:" امیدوارم بشار و علیپور امروز تمدید کنند تا با اضافه شدن این دو بازیکن تیممان تا حدودی کامل شود و بتوانیم برای بازی با التعاون آماده شویم."

دستیار یحیی گل محمدی در بخش پایانی صحبت هایش هم گفت:"کادرفنی پرسپولیس همانطور که در خبرها هم آمد پیشنهاداتی حتی نجومی برای این فصل داشت اما آقا یحیی و همه ما تنها هدفمان پرسپولیس است. همه اعضای کادرفنی با تعهد و عشق کامل کارشان را ادامه می دهند که انشالله بتوانیم هوادارانمان را بیشتر را از قبل خوشحال کنیم. کار کردن در پرسپولیس همیشه افتخار بزرگی بوده و هست و ما با تمام وجود برای موفقیت تیم و شادی هواداران تلاش می کنیم."