واکنش به احتمال حضور رسول خطیبی به عنوان سرمربی استقلال

علی لطیفی در ارتباط با مطرح شدن نام‌هایی مثل  رسول خطیبی  برای هدایت تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: رسول خطیبی مربی توانمندی است اما به نظرم خبر اینکه او جزو گزینه‌های هدایت استقلال است، صحت ندارد. بعد از استراماچونی ، هواداران مورینیو را هم نمی‌پذیرند، تنها برگ برنده سعادتمند، بازگرداندن استراماچونی است. مربیان محبوبی مثل منصوریان و مجیدی هم در استقلال موفق نشدند، به همین دلیل معتقدم مربیان توانمندی مثل خطیبی در حال حاضر نمی‌توانند کار را پیش ببرند.

اخبار ورزشی- وی در خصوص تجمع هواداران استقلال مقابل باشگاه و شعار علیه خلیل‌زاده و مدیران باشگاه، تصریح کرد: من خلیل‌زاده را تاکنون ندیده‌ام و ارتباطی هم با او ندارم اما به نظرم او در استقلال مظلوم واقع شده است. خلیل‌زاده در این مدت که به استقلال آمده فقط از جیبش برای تیم هزینه کرده و در دعوای بین مجیدی و سعادتمند هم سکوت کرد تا به استقلال کمک کند. باید از او به خاطر هزینه‌هایی که برای باشگاه کرده تشکر کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان پیرامون عملکرد احمد سعادتمند، مدیرعامل این باشگاه، خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاقاتی که برای امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق استقلال افتاد، حالا برای سعادتمند هم در حال تکرار است. سعادتمند نباید بگذارد هوادار از او دلسرد شود. متاسفانه شکست در فینال ضربه بزرگی به استقلال زد. مقصر شکست در فینال جام حذفی در درون زمین حسین حسینی بود و در بیرون از زمین سرمربی و مدیریت باشگاه.