غلامی: قراردادم را با استقلال فسخ نکرده‌ام

عارف غلامی، مدافع تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته به این تیم پیوست، امروز (دوشنبه) در فدراسیون فوتبال حضور یافت تا با استفاده از بند قراردادش که عدم دریافت مطالباتش است، قرارداد خود را یک طرفه با استقلال فسخ کند.

اخبار ورزشی- غلامی درباره این موضوع گفت: من به خاطر یکسری مستندات به فدراسیون فوتبال آمده بودم. از یک ماه و نیم پیش درباره پیشنهاد خارجی‌ام با سعید رمضانی، سرپرست تیم صحبت کرده و به احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه نیز پیغام داده بودم. با همه این شرایط، دوست دارم یک سال خوب دیگر در استقلال بمانم و اگر قرار به پیشرفت باشد و پیشنهاد خارجی باشد، دوست دارم از استقلال لژیونر شوم.

وی افزود: امروز، روز آخر ارسال لیست آسیایی است و دیدم هیچ اتفاقی نیفتاده و تماسی با من گرفته نشد. تمام تلاشم را کردم که هیچ فشاری روی استقلال نباشد. به هیچ عنوان اجازه نداده بودم موضوع رسانه‌ای شود، چرا که استقلال جایگاهی در زندگی من دارد که نمی‌خواستم روی تیم تأثیر بگذارد. خواسته بودم همه چیز طبق اصول پیش برود و دوستانه حل شود، اما این اتفاق نیفتاد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا بحث فسخ قراردادش را تکذیب می‌کند یا نه، گفت: بله، فسخ قرارداد تکذیب می‌کنم. من برای مشاوره و تکمیل مستندات به فدراسیون آمده بودم. به سرپرست و مدیرعامل از درباره پیشنهاد خارجی‌ام اطلاع داده بودم. تلاشم را کردم که جدایی‌ام محترمانه و حرفه‌ای صورت بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد.

غلامی در خصوص اینکه آیا همراه استقلال به قطر سفر خواهد کرد، گفت: همه چیز دست باشگاه است. این موضوع اسراری بین باشگاه و بازیکن است.