سرمربی سابق پرسپولیس: بازیکنانی که پرسپولیس خریده است بازیکنان طراز اولی نیستند

حمید درخشان در خصوص استعفای گل‌محمدی اظهار داشت: این مشکلی است که بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی اتفاق افتاده است و مدیرعامل باید پاسخگو باشد که چه امکاناتی را فراهم نکرده است که سرمربی مجبور به استعفا شده است، اما بهتر بود این مشکل بین این دو نفر حل می‌شد و بعد تصمیم‌گیری می‌کردند.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: هر بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد دارد باید سر تمرینات حاضر شود، همانطور که هنگام عقد قرارداد مبلغ هنگفتی خواهان هستند باید همان‌گونه مسئولیت‌پذیر باشند و در تمرینات حاضر شوند، گاهی اوقات بازیکن از باشگاه طلب دارد و در تمرینات حاضر نمی‌شود، اما بازیکنی که قرارداد بسته است باید در تمرین حاضر شد و در غیر این صورت باید جریمه مالی شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص بازیکنانی که از این تیم جدا شدند بیان کرد: باید دید نوع قرارداد بستن در باشگاه چطور بوده است که بازیکن با یک بند قرارداد راحت از تیم جدا می‌شود. این ایراد از بازیکن نیست، مدیریت است که این نوع قرارداد را بسته است که بازیکن با یک بند و تبصره از تیم جدا می‌شود. مدیرانی که این نوع قراردادها را بسته‌اند حالا باید پاسخگو باشند.

حمید درخشان درباره خرید‌های جدید پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنانی که پرسپولیس خریده است بازیکنان طراز اولی نیستند، پرسپولیس باشگاه بزرگی است و نیاز به بازیکنان با کیفیت‌تری دارد، چون انتظار هواداران از این تیم و باشگاه بالا است.