به بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند حق بدهیم

فرشاد پیوس درباره ارزیابی‌اش از عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ابتدا باید به بازیکنانی که از تیم پرسپولیس جدا شدند حق بدهیم، زیرا باشگاه نمی توانست پولی که آنها می خواستند پرداخت کند. این نفرات هم ۴-۳ سال دیگر می‌توانند در اوج باشند. امثال ترابی و علیپور ارادت خود را به پیراهن پرسپولیس نشان داده و کارهایی که می‌توانستند برای این تیم انجام دادند.

اخبار ورزشی- وی افزود: در کل ترابی و علیپور عملکرد خوبی در این تیم داشتند، هر چند در پرسپولیس معروف شدند اما دین‌شان را هم به این تیم ادا کردند. نفراتی که به تازگی جذب شده‌اند جوان و با انگیزه هستند. نکته مهم‌تر این است که آنها پیراهن پرسپولیس را دوست دارند و در تیم‌های قبلی‌شان هم تک‌ستاره بوده و مهره‌های خوبی محسوب می‌شدند.

مهاجم اسبق پرسپولیس تأکید کرد: درباره آرمان رمضانی و عیسی آل کثیر که دو مهاجم جدید پرسپولیس هستند باید بگویم آنها با تجربه و گلزن هستند. این طور بازیکنان به درد پرسپولیس می‌خورند زیرا در تیم‌های قبلی خود هم آمادگی مناسبی داشته و کیفیت بالایی را نشان دادند. علی شجاعی هم به عنوان وینگر چپ و راست توانایی بالایی دارد.

پیوس تصریح کرد: بازی رمضانی را خیلی دوست دارم، زیرا روی زمین و هوا مسلط است و گل‌های خوبی می‌زند. آل کثیر هم با وجود بازی برای صنعت نفت جزو بازیکنانی بود که در رتبه های بالای جدول گلزنان قرار گرفت و وقتی از تیمی در این سطح به قهرمان لیگ برتر می‌آید، می‌تواند در طول بازی فرصت‌های بیشتری را به دست آورده و شانس بیشتری برای گل کردن موقعیت‌هایش داشته باشد.

پیوس در باره برخی گلایه‌های یحیی گل محمدی نسبت به عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات توضیح داد: نمی‌دانم یحیی چه نفراتی را مدنظر داشته است، یک مربی باید نسبت به نقاط ضعف و قوت خود درباره جذب بازیکن تصمیم بگیرد که حتماً گل محمدی هم این کار را انجام داده است زیرا مربی خوب و بادانشی است. به نظر من در پست‌هایی که پرسپولیس ضعف داشت بازیکن گرفت و نفرات جدید هم خوب هستند. وی در تمرینات با این نفرات کار می‌کند و ضعف و قوت آنها را پیدا خواهد کرد.

وی افزود: پرسپولیس باید از هفته دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. تیم ما در آسیا کمبود جام دارد و باید در این رقابت‌ها هم حرف برای گفتن داشته باشیم. امیدوارم گل محمدی در این مسابقات هم نتایج خوبی بگیرد و از حیثیت فوتبال ایران و پرسپولیس دفاع کند. با این وجود باید باشگاه خواسته‌های وی را محقق کند. در کل تعامل بین یحیی و مدیران باشگاه پرسپولیس سبب کم شدن حرف و حدیث‌ها خواهد شد.