به افکارنیوز به نقل از ايلنا، خسرو حيدري که در ديدار آبيپوشان مقابل شاهين نيمکتنشين بود ضمن انتقاد از اين مساله عنوان داشت: به نظرم ميتوانستم براي استقلال در اين ديدار مثمر ثمر باشم و به تيم کمک کنم اما با اين حال کادرفني صلاح ديد به من استراحت بدهد.

وی افزود: استراحت بازیکنان کلیدی برخی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان از جمله پرسپولیس و استقلال در اواخر لیگ بر‌تر طبیعی است. موضوعی که دنیزلی در بازی با سایپا آن را انجام داد. به هر حال باید قبول کرد ما بازی‌های سخت و فشرده‌ای در آسیا و لیگ بر‌تر داریم و بازیکنان احساس خستگی مفرطی می‌کنند. در حال حاضر هم شرایط حساسی را پیش رو داریم.

حیدری ادامه داد: این دو - سه هفته پیش رو سخت‌ترین روزهای ما خواهد بود. ۲ بازی سخت در لیگ بر‌تر و یک مسابقه دشوار مقابل الریان خواهیم داشت که امتیازات این بازی تاثیر بسیار زیادی روی کار ما خواهد داشت.



هافبک ملی پوش استقلال همچنین با اشاره به بازی استقلال و شاهین بوشهر که با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید، عنوان داشت: از نتیجه به دست آمده اصلا راضی نیستیم. بازیکنان شاهین بوشهر از دقیقه یک روی دروازه خودشان ایستاده بودند و می‌گفتند بیایید به ما گل بزنید، اما نشد! چراکه از فرصت‌های به دست آمده به درستی استفاده نکردیم ولی باید شاهین را شکست می‌دادیم.

وی در خصوص این مساله که بازیکنان استقلال مقابل شاهین بوشهر استرس داشتند، اظهار داشت: به هر حال شرایط خیلی سخت است اما تیم شاهین هم استرس داشت. بازیکنان این تیم به زمین خودشان رفته بودند و فقط دفاع می‌کردند. به نظرم آن‌ها بیشتر از ما استرس داشتند.

حیدری افزود: در کل اختلاف امتیازات ما با تیم سپاهان ۳ امتیاز شد و باید سعی کنیم در ۲ بازی آینده امتیازات لازم را کسب کنیم وگرنه کار برای ما سخت می‌شود. بازی آخر هم مقابل تیم مس سرچشمه است که راحت نیست. البته می‌گویند این تیم منحل می‌شود که من از آن خبر ندارم.



وی با اشاره به دیدار این تیم مقابل شهرداری تبریز عنوان داشت: من از هواداران می‌خواهم در این دیدار ما را تنها نگذارند چراکه کسب پیروزی در این دیدار برای ما بسیار حائز اهمیت است. ما اگر در این دیدار پیروز شویم می‌توانیم امیدوار باشیم در بازی‌های دیگر رقیبان ما امتیاز از دست بدهند و شرایط ‌ما را در صدر جدول سر و سامان دهیم.

هافبک تیم استقلال با اشاره به خبر جدایی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت: به هر حال آقای فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال تنهاست و تلاش می‌کند تیم را به شکل مطلوبی جمع کند. قبل از بازی با شاهین هم در رختکن پاداش قهرمانی در جام‌حذفی را به بازیکنان پرداخت کرد. در کل کارش سخت است و باید بگویم در جریان جدایی او نیستم.

وي افزود: به طور صد در صد انتشار خبر رفتن فتحاللهزاده در اين مقطع درست نيست اما بايد بگويم ما بازيکنان بايد کار خودمان را انجام دهيم و تمرکز ما روي ادامه مسابقات پيش رو باشد، اتفاقات مديريت باشگاه مربوط به هيئت مديره و وزارت ورزش و جوانان است