حاضر بودم پول بدهم تا در پرسپولیس بازی کنم
 مرتضی فنونی‌زاده درباره شرایط پرسپولیس و وضعیت این تیم در نقل‌وانتقالات مصاحبه‌ای را انجام داد که در زیر می‌خوانید.

اخبار ورزشی- *بنا به دلایلی دو بازیکن خوبمان - ترابی و علیپور- رفتند. حق قانونی آن‌ها است که به کشورهای دیگر بروند، ولی اینکه می‌آیند و در پرسپولیس چهره می‌شوند و بعد جدا می‌شوند، صورت خوشی ندارد. این اتفاق در سال‌های گذشته هم بود، اما بازیکنان ابتدا از باشگاه و هواداران اجازه می‌گرفتند و یکی، دو سال می‌رفتند و بعد دوبار به همین تیم بازمی‌گشتند. آن زمان به درخواست خود علی پروین می‌رفتند که صاحب «دو قران» شوند و برگردند. همه هم همین کار را می‌کردند، مثل درخشان، کرمانی و ... رفتند و برگشتند.
*گل‌محمدی هر بازیکنی می‌خواست به غیر از اسماعیلی‌فر جذب شد. به نظرم رسول‌پناه خوب کار کرد. همه این بازیکنان در تیم‌های خودشان ستاره بودند اما کسی که در صنعت نفت و پیکان ستاره بوده اگر در پرسپولیس نیمکت‌نشین هم باشد، برایش افتخار است. بازیکنان جدید باید تیم‌های سابق خودشان را فراموش کنند و اینجا برای چهل میلیون هوادار تلاش‌کنند.
*‌تا جایی که می‌دانم بازیکنان ۹۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند. اگر پول در باشگاه باشد که باید طلب برانکو را بدهند. به هر حال بازیکنان جدید هم باید صبر کنند، من خودم زمانی که به پرسپولیس  آمدم، ملی‌پوش بودم. علی پروین مرا در امجدیه دید و گفت دوست داری به پرسپولیس بیایی؟ همان موقع هم گفت از پول خبری نیست اما من گفتم حاضرم پول هم بدهم و به این تیم بیایم. الان هم بعید می‌دانم بازیکنان جدید درخواست مالی داشته باشند. آنها اول حقانیت خودشان را ثابت کنند و بعد مطمئن باشند که ۹۰ درصد پول را دریافت می‌کنند.