اعتراض نامجو مطلق به باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس

مجید نامجومطلق در خصوص وضعیت فعلی استقلال در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید به مصاف تیم‌های قدرتمند برویم و این خیلی بد است که تیمی مثل استقلال با ۱۴ بازیکن تمرین کند. تعدادی از بازیکنان ما در تهران هستند و دیاباته و میلیچ هم هنوز خودشان را به قطر نرسانده‌اند. طبق برنامه قبلی قرار بود آن‌ها را از اولین روزی که اینجا هستیم در اختیار داشته باشیم، اما متاسفانه این دو بازیکن هنوز به دوحه نرسیده‌اند. این وضعیت واقعا بد است و برنامه‌ریزی‌ها باید خیلی بهتر از این انجام می‌شد تا استقلال تمامی نفراتش را در اختیار داشته باشد.

اخبار ورزشی- سرمربی استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: پنجره تیم‌هایی مثل پرسپولیس و شهر خودرو خیلی راحت باز می‌شود، ولی چرا این اتفاق برای استقلال رخ نمی‌دهد؟ ما حتی اگر تعدادی از بازیکنان جدیدمان را هم در اختیار داشتیم، الان وضعیت بهتر بود، اما متاسفانه می‌بینید که استقلال با چه شرایطی مواجه است. ما دوست داریم به استقلال کمک کنیم و قبلا هم گفتم که در این وضعیت سخت خودمان را فدای استقلال کردیم تا این تیم شرایطی بدتر از این پیدا نکند، ولی با وضعیت موجود واقعا کارمان سخت است. ما همین الان در لیگ قهرمانان نسبت به تیم‌های ایرانی عقب هستیم، چه برسد به تیم‌های خارجی که تا دندان مسلح هستند.

نامجوطلق تصریح کرد: ما اینجا خیلی تنها هستم و از طرفی بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، عارف غلامی، علی کریمی، شاهین طاهرخانی، پورحمیدی و ... هم به جمع ما اضافه نشده‌اند. این شرایط و این نوع سفر به هیچ عنوان برای وجهه باشگاه بزرگی مثل استقلال و همچنین فوتبال ایران خوب نیست. استقلال ۴ بار به فینال آسیا رفته و دو بار هم قهرمان شده است. واقعا این تاسف‌آور است که تیم ما با چنین وضعیتی در قطر حضور دارد.