سولسشایر: هری مگوایر همچنان کاپیتان شیاطین سرخ است

در حالی که گفته می‌شد؛ پس از ماجرای درگیری هری مگوایر با پلیس یونان، مدیران باشگاه منچستریونایتد ممکن است بازوبند کاپیتانی را از این مدافع انگلیسی بگیرند اما اولگنار سولسشایر در تازه‌ترین اظهارنظرش تأیید کرد مگوایر 27 ساله همچنان کاپیتان شیاطین سرخ است و بازوبند کاپیتانی از او گرفته نخواهد شد.

اخبار ورزشی- دادگاه رسیدگی‌کننده به پرونده هری مگوایر، اتهاماتی به او مبنی بر ضرب‌وشتم و حمله به پلیس یونان، مقاومت برابر دستگیری و تلاش مکرر برای رشوه دادن به پلیس را تأیید و او را به 21 ماه و 10 روز حبس تعلیقی محکوم کرد که در صورت تکرار تخلف اجرایی می‌شود. این مدافع انگلیسی البته اعلام کرد بی‌گناه است و درخواست فرجام‌خواهی به این حکم را کرد.

اولگنار سولسشایر در گفت‌وگو با شبکه «منچستریونایتد تی‌وی» گفت: هری تابستان  سختی را داشت. او تعطیلات طولانی نداشت و با توجه به اینکه تعطیلات او متفاوت از تعطیلات بقیه بازیکنان گذشت، ما به او چند روز بیشتر مرخصی دادیم. مگوایر پس از آن به تمرینات بازگشت و وضعیتش هم خوب به نظر می‌رسد. او به خوبی شرایط را مدیریت کرد و من برای حمایت از هری اینجا خواهم بود.

سرمربی نروژی منچستریونایتد افزود: مگوایر کاپیتان ما خواهد بود. همچنین او را آزاد خواهیم گذاشت تا با وکلایش پیگیر پرونده‌اش باشد. از دید من هری بازیکن سطح بالایی است و همیشه انسانی فوق‌العاده و مثبت‌اندیش است، از این‌رو امیدوارم ببینیم که مگوایر در بهترین سطح خود بازی می‌کند.

وی همچنین در خصوص هافبک فرانسوی‌اش که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مدتی را از تمرین شیاطین سرخ به دور بود و روز گذشته (جمعه) با غلبه بر بیماری کووید 19 به تمرینات این تیم بازگشت، اظهار داشت: پل چند جلسه تمرین کرده بود اما سپس چند جلسه تمرینی را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد.

سولسشایر در تکمیل صحبت‌هایش گفت: پوگبا اما زود به آمادگی می‌رسد. او سخت تلاش کرد تا در مقطع پایانی فصل و در دوران پساکرونا به میادین بازگردد و در بیشتر بازی‌های ما هم بازی کرد. امیدوارم او برای دیدار شنبه آینده با کریستال‌پالاس آماده بازی باشد و از این بابت صد درصد اطمینان دارم.