دانشگر: دینی به استقلال دارم که باید ادا کنم

محمد دانشگر در خصوص تمدید قراردادش با استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و با مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسیدم.

اخبار ورزشی- وی افزود: به هر حال بعد از پیشنهاد مدیرعامل باشگاه و صحبت‌هایی که با مدیر برنامه‌هایم صورت گرفت تصمیم گرفتم باز هم در خدمت استقلال باشم و امیدوارم امسال اتفاقاتی رقم بخورد که دل هواداران شاد شود.من در استقلال ماندم اول به خاطر هواداران و سپس به خاطر خودم!

مدافع استقلال در خصوص اینکه منظورش از اینکه به خاطر خودش در استقلال مانده چیست عنوان کرد: محمد دانشگر جدای از اینکه بازیکن استقلال است خودش خیلی استقلالی است، من هم به خاطر اینکه او خیلی استقلالی است خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم.

دانشگر در خصوص اینکه چرا اینقدر تمدید قراردادش طول کشید عنوان کرد: من بعد از پایان فصل اصلا حرفی نزدم و حتی به هیچکس در مورد تصمیمم صحبت نکنم.نمی‌خواستم از بیرون فکر کنند که به دنبال بازارگرمی و این جور حرف‌ها هستم. یک پیشنهاد از کشورهای عربی داشتم که از 2-3 ماه پیش به من داده شد. آنها بعد از پایان فصل چندین بار با مدیر برنامه هایم صحبت کردند اما همه چیز را به بعد موکول کردم. بعد از فینال جام حذفی هم به شهرستان رفتم تا چند روزی از نظر ذهنی ریکاوری شوم.

وی تاکید کرد: وقتی مدیرعامل باشگاه استقلال پیشنهاد کرد با چند نفر از دوستان و نزدیکانم مشورت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم قراردادم را با استقلال تمدید کنم.وقتی با آقای سعادتمند صحبت کردم او مدعی بود باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و بازیکنان سال گذشته باید بیشتر به تیم کمک کنند. 

مدافع تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: وقتی این موارد در نشست مطرح شد تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم چون احساس کردم دینی به استقلال دارم که باید آن را ادا کنم. در این یکی دو ماه اخیر خیلی تحت فشار بودم که فکر می‌کنم همه در جریان آن هستند. سعی کردم کمی آرام شوم و بعد تصمیم بگیرم. از اینکه قراردادم را با استقلال تمدید کردم خوشحالم. شب گذشته هم به اردوی تیم در قطر اضافه شدیم و امیدوارم بتوانیم در بازی های لیگ قهرمانان از اعتبار استقلال در این بازی ها دفاع کنیم.

دانشگر در خصوص اینکه بعد از گلزنی به پرسپولیس شادی خاصی انجام داد و منظورش از آن شادی چه بود گفت: در آن لحظه واقعا خوشحال بودم. شاید باور نکنید ولی در ورزشگاه دنبال هواداران می گشتم! یک لحظه یادم رفته بود که هوادار در استادیوم نیست. گلزنی در دربی لذت خاصی دارد به خصوص که در آن دقایق وقتی تیم تحت فشار است گل بزنی. تا آخر عمرم آن گل را فراموش نمی‌کنم. شادی بعد از گلم هم مثل همیشه بود. به آن مدل خوشحالی کردن علاقه دارم. 

دانشگر در خصوص اینکه وضعیت سرمربی تیم چه می شود چون در این مدت صحبت‌های زیادی در مورد انتخاب کادر فنی به وجود آمده است گفت: فعلا که آقای نامجو مطلق سرمربی استقلال هستند ولی باید ببینیم مسئولان باشگاه چه تصمیمی می‌گیرند.