انتظار لیگ برتر انگلیس برای ورود گرت بیل

جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل در مصاحبه سه‌شنبه گفت: "بیل هم‌چنان تاتنهام را دوست دارد. در حال مذاکره هستیم. این تیم جایی است که دوست دارد باشد." بازیکن ولزی آماده ترک رئال مادرید است‌. با وجود این که منچستریونایتد هم می‌تواند یکی از گزینه‌های مهاجم مادرید باشد، بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی این تاتنهام است که شانس بیش‌تری برای امضای قرارداد دارد. علاقه بیل به اسپرزها فاکتور قرار داده شده است.

بازیکن ولزی می‌خواهد دوباره برای تیم پیشین خود بازی کند. او در سال ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش ۱۰۱ میلیون یورو تیم انگلیسی را ترک کرد و به مادرید پیوست.‌

روزنامه میرر برای برجسته کردن اظهارات بارنت تیتر زد: "عشق واقعی" و نوشت که تاتنهام در آستانه‌ی امضای قرارداد با ستاره پیشین خود است. تایمز با بهره بردن از عکسی از بیل با پیراهن اسپرز نوشت: "تاتنهام به دنبال امضای قرارداد با بیل است." آن‌ها هم‌چنین از احتمال معاوضه دلی الی در این جا به جایی خبر دادند. 

سان برای این انتقال قیمت گذاشت و نوشت: "ژوزه مورینیو و لووی نزدیک به توافق ۲۴ میلیون یورویی با مادرید هستند." دیلی استار از نام ترانه‌ای از گروه کلش بهره برد و تیتر زد: "اینجا لندن است." دیلی میل نوشت: "بیل به خانه برمی گردد." در این نشریه هم درباره احتمال معاوضه دلی الی صحبت شد.