بازتاب درخشش جهانبخش در رسانه‌های انگلیسی

علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون در پیروزی چهار بر صفر این تیم برابر پورتسموث در جام اتحادیه یک گل زد و یک پاس گل داد و پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی یک بار دیگر توانست کیفیت خود را نشان دهد.

درخشش علیرضا جهانبخش در رسانه‌های امروز انگلیس بازتاب یافت.

روزنامه آرگوس نوشت، جهانبخش با این بازی خود را به ترکیب اصلی تیم تحمیل می‌کند.

روزنامه تلگراف انگلیس نیز نوشت وینگر ایرانی با یک گل و یک پاس گل در جام اتحادیه مدعی حضور در ترکیب اصلی برایتون در دیدار روز یکشنبه برابر نیوکاسل است.

این روزنامه نوشت، علیرضا جهانبخش فصل جدید لیگ برتر را با نیمکت نشینی در دیدار روز دوشنبه برابر چلسی آغاز کرد، اما با یک گل زیبا و کمک به تیمش برای راهیابی به دور سوم جام اتحادیه شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی در دیدار روز یکشنبه برابر نیوکاسل بالا برد.

نشریه محلی شِراب شایر استار هم نوشت، علیرضا جهانبخش که پس از انتقال ۱۷ میلیون پوندی از آلکمار به برایتون در سال ۲۰۱۸، بیشتر بازیکن حاشیه نشین بوده است در این دیدار درخشید به طوری که گراهام پاتر سرمربی برایتون از عملکرد این بازیکن ۲۷ ساله ابراز رضایت کرد و از حضور او در بازی‌های لیگ برتر در فصل جدید خبر داد.

روزنامه ایندیپندنت شهر برایتون نیز نوشت جهانبخش الهام‌بخش پیروزی برایتون در جام اتحادیه مقابل پورتسموث بود. این روزنامه نوشت، جهانبخش که در ۲ سال اخیر بیشتر بازیکن تعویضی بوده است از انتهای محوطه جریمه در دقیقه ۵۴ توپ را به سقف دروازه پورتسموث کوبید تا به گراهام پاتر توانمندی‌ها و استعداد خود را یادآوری کند.

سایت اسکای اسپورت نیز با نمایش گل جهانبخش نوشت، جهانبخش در دیدار برایتون برابر پورتسموث در جام اتحادیه‌ها با گلی تماشایی و عالی از انتهای محوطه جریمه برتری این تیم را تضمین کرد.

روزنامه ورسینگ هرالد هم نوشت، جهانبخش با نمایشی عالی در پیروزی چهار بر صفر برابر پورتسموث در آستانه قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم در لیگ برتر است.

روزنامه بولتون نیوز هم با اشاره به درخشش جهانبخش در دیدار برابر پورتسموث او را شایسته حضور در ترکیب اصلی برایتون در لیگ برتر دانست.