چالش جدید کاپیتان سابق پرسپولیس

 حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس که در نیم فصل حضور در نساجی توانست بازگشت فوق العاده‌ای داشته باشد، در این فصل به دلیل مشکلات خانوادگی ترجیح داد فوتبالش را در تهران دنبال کند و به سایپا پیوست. او درباره دلایل جدایی از نساجی مازندران گفت: بعد از جدایی من از پرسپولیس پیشنهادات دیگری داشتم اما نساجی را انتخاب کردم، شرایط خیلی خوبی آنجا داشتم و در نیم فصل دوم نتایح خوبی را هم رقم زدیم که مردم مازندران و قائمشهر هم راضی بودند.

مدافع راست فصل گذشته نساجی در ادامه گفت: نیم فصل خیلی خوبی با نساجی داشتیم و علاقه داشتم که بمانم اما متاسفانه به دلیل یکسری مسائل خانوادگی باید صدر در صد در تهران می‌ماندم و پیش خانواده باشم. مطمئنا مسائل مالی هم در آن دخیل بود و چنین تصمیمی گرفتم.

ماهینی درباره انتخاب تیم سایپا تهران پس از جدایی از نساجی گفت: به نظرم سایپا انتخاب خیلی خوبی بود، چون تیم خوب و باقدمتی است که سرمربی جوانی مانند آقای صادقی دارد و چون تیم در تهران تمرین می‌کند شرایطی که می‌خواهم را دارد و امیدوارم که یک فصل خیلی خوب را در کنار هم داشته باشیم.

مدافع جدید تیم سایپا درخصوص حضور ابراهیم صادقی روی نیمکت این تیم گفت: آقای صادقی سرمربی جوانی هستند که از سال گذشته در شرایط سخت لیگ تیمش را خوب حفظ کند و عملکرد خوبی داشت. امسال هم باتوجه به شرایطی که در فصل پیش داشتند تجربه خوبی دارند. امیدوارم که در کنار هم یک فصل خیلی خوب را داشته باشیم.

ماهینی در پاسخ به این سوال که درباره بازوبند کاپیتانی صحبتی صورت گرفته یا خیر، گفت: صحبتی راجع به این مسئله نداشتیم و به دنبال چنین چیزی نیستم و به عنوان یک بازیکن کارهای مربوط به خودم را انجام می‌دهم و موردی که اشاره شد بیشتر به سرمربی ارتباط دارد.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره حضور شاگردان یحیی گل محمدی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: بله مطمئنا پرسپولیس را دنبال می‌کنم و دوست دارم که در بازی‌های باقی مانده هم بهترین نتایج را کسب کنند تا به عنوان صدرنشین بتوانند به دور بعدی صعود کنند.

ماهینی درباره استفاده از مدافع راست غیرتخصصی در بازی اخیر پرسپولیس و اینکه آیا برای حضور در این تیم دلتنگ شده یا خیر گفت: برای دوستانم چه در این پست و پست‌های دیگر آرزوی موفقیت دارم.

او در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی گل محمدی با بازیکنان قدیمی ارتباط مناسبی نداشته است، گفت: فعلا صحبتی ندارم و شاید، شاید یک روزی درباره آن صحبت کنم ولی در حال حاضر فرصتش نیست. صحبتی درباره این موضوع و دلیل جدایی‌ام ندارم و در خصوص آن حرفی زده نشود بهتر است.

بازیکن تازه وارد سایپا در پایان هم گفت: هم امیدوارم که در کنار تیم سایپا یک فصل خوبی داشته باشیم و به جایگاه مناسبی هم دست پیدا کنیم.