سیاوش یزدانی از دیدار با الشرطه جاماند

مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایطی که در مورد الوحده پیش آمد، نظم بازی‌ها را به هم زد. تیم الوحده سه امتیاز از الشرطه گرفته بود و یک امتیاز از الاهلی به دست آورده بود و این مساله می‌توانست به نفع ما باشد و باید AFC این مساله را در نظر می‌گرفت. با توجه به اینکه ما بیشتر استراحت کردیم، به نفع ما شد اما از اینکه از شرایط بازی به دور هستیم به ضرر ما می‌شود. ما تیم بسیار خوب و باانگیزه‌ای داریم و در سطح آسیا بسیار قدیمی هستیم و عناوین زیادی داریم و با توجه به تجربه‌ای که داریم، می توانیم حریف خطرناکی برای رقبا باشیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به مرحله بعد صعود کنیم تا در مرحله حذفی حضور داشته باشیم.

او ادامه داد: الشرطه تیم بسیار خوب و منسجمی است و بازی رفت را با تساوی پشت سر گذاشتیم و اگر کمی باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم پیروز آن بازی باشیم. تیم ما آمادگی لازم را برای این بازی دارد اما الشرطه هنوز جلوی تیم ما محک نخورده است. با توجه به آنالیزهایی که انجام دادیم به نقاط مثبت و منفی این تیم پی بردیم و امیدوارم با این شرایط نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی استقلال درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت:‌ ما یک بازیکن مصدوم به نام سیاوش یزدانی داریم اما بقیه بازیکنان شرایط لازم برای بازی را دارند و آماده بازی هستیم. ما با تمام توان خود برای گرفتن نتیجه لازم به میدان می‌رویم و می‌خواهیم دل هواداران را در ایران و سایر کشورها شاد کنیم. استقلال به خاطر قدمتی که دارد، در کشورهای دیگر هم هوادار دارد وتلاش ما این است که با بازی‌های خوب و نتیجه خوبی که کسب می‌کنیم، دل هواداران را به دست بیاوریم.
نامجومطلق در پایان گفت: ما با نتیجه تساوی هم شانس صعود داریم اما هدف ما این است که بتوانیم سه امتیاز مقابل الشرطه به دست بیاوریم و این شانس را داشته باشیم که به عنوان سرگروه به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.