نام ویدال و سوارس از فهرست بازیکنان بارسا برای جام خوان گامپر خظ خورد

رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نام آرتورو ویدال و لوئیس سوارس دو بازیکنی که به ترتیب آماده پیوستن به تیم‌های اینتر و یوونتوس هستند را در فهرست بازیکنانش برای مصاف با تیم الچه در آخرین بازی دوستانه اردوی پیش فصل کاتالان‌ها قرار نداده است.

بارسلونا امشب (شنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران، در جام دوستانه خوان‌گامپر که در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود میزبان الچه خواهد بود که این آخرین بازی اردوی پیش فصل شاگردان رونالد کومان است.

ویدال در آستانه پیوستن به اینتر است و گفته می‌شود که او به زودی به میلان سفر می‌کند تا با عقد قرارداد با اینتر به سرمربی سابقش آنتونیو کونته ملحق شود. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که ویدال روز دوشنبه هفته جاری وارد شهر میلان می شود تا قرارداد 2 ساله‌اش را امضا کند. او تا پیش از این منتظر بود تکلیف انتقال دیه‌گو گودین مدافع اروگوئه‌ای به تیم کالیاری مشخص شود و اکنون که گودین در آستانه انتقال به تیم منطقه ساردینیا قرار گرفته است، راه برای ورود ویدال هم هموار شده است. قراردادی که اینتر برای ویدال در نظر گرفته امکان تمدید برای سال سوم را دارد و به موجب آن سالانه 6 میلیون یورو به صورت خالص به او پرداخت می‌شود.

در مورد سوارس اما داستان کمی پیچیده‌‌تر است چرا که یوونتوس مذاکره با ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم را آغاز کرده و ممکن است به جای سوارس به سراغ او برود. انتقال ژکو به یوونتوس اما مشروط به آن است که رم بتواند آرکادیوژ میلیک را از ناپولی به خدمت بگیرد.

دیگر بازیکنی که کومان از فهرست بازیکنانش کنار گذاشته ریکی پوج هافبک 21 ساله‌ای است که طبق ادعای رادیو کاتالونیا، مربی هلندی به او گفته که در برنامه‌هایش جایی ندارد.

تیم فوتبال بارسلونا امشب از ساعت 21:30 به وقت تهران میزبان الچه خواهد بود.